Wednesday, February 28, 2007

Είμαστε όλοι gay

Το 4ο μέρος του post μου 5^5 έκανε αίσθηση και πολλοί φίλοι μου ζητάνε να το αναλύσω λίγο παραπάνω.

Πιστεύω ότι όλοι γνωρίζουμε την τάση που θέλει τις γυναίκες να δηλώνουν ότι "δεν υπάρχουν άντρες". Κι ενώ παλιά εγώ νόμιζα ότι αυτό ήταν ατάκα μόνο κάτι γεροντοκόρων που θέλουν να βρουν δικαιολογία στο ότι δεν τις πλησιάζει κανείς, στην πορεία ανακάλυψα ότι είναι η πλέον must ατάκα για να μπει μία γυναίκα στο club των "προχωρημένων". Ενώ η εντολή και μόνο του cosmopolitan να αναμασάνε αυτή την ατάκα αρκεί για να διαδοθεί, δυστυχώς επιβεβαιώνεται και στην πράξη δεδομένου ότι οι περισσότερες συναναστρέφονται με κάτι γλοιώδεις λελέδες/μαμάκηδες που το μόνο που έχουν να επιδείξουν είναι το πόσα μπουκάλια ανοίγουν στα μαγαζιά και το καινούργιο τους αμάξι. Αλλά τα πράγματα έχουν πάει πολύ πιο παραπέρα. Οι περισσότερες γυναίκες πλέον δηλώνουν ανοικτά ότι τους αρέσει "ο αλήτης", "το κακό παιδί" και φυσικά θαυμάζουν αυτούς οι οποίοι κερατώνουν και χτυπάνε τις συντρόφους τους.

Από την μία το κέρατο είναι θεμελιώδης λίθος της γενικότερης κοινωνικής καταξίωσης. Αν πάτε στην κοντινότερη καφετέρια σίγουρα θα βρείτε τον κλασσικό μαλάκα να αγορεύει για το πόσες (υποτίθεται!) έχει πέρα από την γκόμενα του, τονίζοντας το πόσο πολυγαμικό ον και επιβήτορας είναι. Άσχετα αν το δηλώνουν ανοικτά ή το σκέφτονται από μέσα τους, όλοι οι υπόλοιποι (άντρες και γυναίκες) τον καμαρώνουν. Μάλιστα δεν είναι λίγες οι γυναίκες που θέλουν ο άντρας τους να τις κερατώνει προκειμένου από την μία να επιδεικνύουν την ορμή του στους υπόλοιπους κι από την άλλη το περιβόητο "να έχει ενδιαφέρον η σχέση". Αν κάποιος τις πει κερατούδες αντιπαραθέτουν το ότι "με όποια και να πάει, σε μένα θα γυρίσει" θεωρώντας τον εαυτό τους ότι είναι κάτι ιδιαίτερο γι αυτόν, ενώ στην ουσία δεν είναι τίποτε άλλο από μία τυπική περίπτωση καβάτζας.

Το ξύλο είναι ότι ήταν παλαιότερα το κέρατο: όλοι το κατακρίνουν κι όλοι το θαυμάζουν. Δεν είναι λίγα τα γυναικοειδή που λόγω εξαιρετικά χαμηλής διανοητικής στάθμης απαιτούν χειροπιαστές αποδείξεις για την ικανότητα του συντρόφου τους να τους επιβληθεί. Δεν είναι λίγες οι οποίες το λένε κι ανοικτά πλέον, αλλά οι περισσότερες αρκούντε σε αυτό που ονομάζουμε "κρυφό καμάρι". Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα καθάρματα γνωρίζω όπου όταν μαθεύτηκε ότι κάνουν κάτι τέτοιο απογειώθηκε η κοινωνική τους καταξίωση, και φυσικά οι κατακτήσεις τους.

Μπορεί η λοβοτομημένη αναγνώστρια cosmopolitan να θέλει τον "κακό άντρα", όμως όταν αύριο μεθαύριο ζει με έναν τέτοιο, που την βαράει αυτή και τα παιδιά της, την κερατώνει και την εγκαταλείπει, αυτή θα στέλνει γράμματα στις τηλεοπτικές εκπομπές για το οικογενειακό δράμα που ζει και το πόσο κακιά είναι η "πουτάνα κενονία". Φυσικά, αυτή με τη σειρά της θα μεγαλώσει τα παιδιά της ακριβώς έτσι ώστε να αναπαράγουν τις παραπάνω συμπεριφορές.

Εμένα από την μεριά μου, μου είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ αδιάφορο το τί επιλογές κάνει ο καθένας. Δεν είμαι εδώ ούτε για να κάνω τον κήρυκα ούτε για να αλλάξω τον κόσμο. Δεν με ενδιαφέρει, ούτε αισθάνομαι καμμία τύψη όταν κάποιος παθαίνει κάτι λόγω των επιλογών, απλά μου αρέσει να καταγράφω κάποια πράγματα. Σχεδόν όλοι εν τέλει θα πάρουμε αυτό που μας αξίζει.

7 comments:

Nikolakis said...

Πες τα Χρυσόστομε... δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο, μέχρι κεραίας σε ό,τι λες...μια ένσταση μόνο...

γιατί το τιτλοφόρησες "είμαστε όλοι gay"; Νομίζω ότι η "πουστιά" σαν συμπεριφορά δε γνωρίζει στεγανά ως προς τις σεξουαλικές προτιμήσεις...

Stormrider said...

το τιτλοφόρησα γιατί αφού "δεν υπάρχουν άντρες" όπως λένε, τί άλλο απομένει να είμαστε;

Eugenia said...

I don't know about other Greek women, but I never wanted a "bad" man. I was engaged twice, had 3 more boyfriends and I am currently married. From all 6 men in my life, only one had a somewhat worse character than the rest -- and I didn't like that. But I never wished for an aliti to enter my life.

Coming from Ipeiros, I have seen how older couples live, how the male dictates the female's life, and so when I was old enough I knew the kind of man I was after: a good one. And I am happy to have found one. :)

Redpill said...

Τί να πω, στο μυαλό μου είσαι; Μπράβο ρε παλικάρι μου, ν'αγιάσει ο στόμας σου, τρόπος του λέγειν :-Ρ
Αν ο "άντρας" ο "σωστός" είναι αυτός που κερατώνει και ξυλοφορτώνει ασυστόλως χαίρομαι που δεν είμαι.

ο δείμος του πολίτη said...

Ουσιαστικά δεν θα διαφωνήσω, αλλά με ενδιαφέρει το ποσοστό τους, γιατί μιλάς σαν να έχεις μία καλή εικόνα από πολλές γυνάικες. Μη ακούς τους άνδρες που τα λένε, γιατι μπορεί με κάποιο τρόπο να επιβεβαιώνουν λίγοι μλκ ότι είναι άντρες, αλλά καμία γυναίκα δεν τα θέλει (πλην s/m καταστάσεις.

Pixie said...

Μεγάλο θέμα που έχω να πώ πολλά.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει γενικά με τις γυναίκες και αν θεωρούν το κέρατο κάτι φυσιολογικό χαίρομαι που δεν έχω τέτοια άτομα κοντά μου.Eμένα μου έτυχε κάτι πρόσφατα όμως απο άντρα.Ένα παιδί που γνώρισα μου εξηγούσε οτι κανείς δεν ανηκει σε κανένα.Ως εδώ καλά.Μετά μου είπε οτι πιστεύει οτι σε μια μακροχρόνια σχέση κάποιος θα απατήσει και ότι έχει το δικαίωμα να το κάνει γιατι ο καθένας ανήκει στον εαυτό του.Οπότε θα συγχωρούσε τις απιστίες που πιστεύει οτι θα ανανεώσουν μια σχέση.Αυτο απο στόμα άντρα ΕΛΕΟΣ!Εγώ δεν ζηλεύω εύκολα,θέλω το αγόρι μου να έχει το χώρο του,Θέλω να βγαίνει και μόνος με τους φίλους του ακόμη και διακοπές γιατι νιώθω ασφάλεια μέσα μου.Αλλα την απιστία δεν την ανέχομαι οχι γιατι είμαι εγωίστρια αλλά γιατι θα με τσάκιζε και θα υποκρινόμουν αν συνέχιζα.Επιπλέον δεν μπορώ να το κάνω εγώ γιατι αυτο σημαίνει οτι δεν είμαι καλά στην σχέση μου οπότε γιατι να ανακυκλώνομαι να έχω ενοχές και να πληγώνω τον άλλον;Χίλιες φορές μόνη να μπορώ να ψάξω όσο θέλω αν το έχω ανάγκη.Ποτέ δεν είχα σχέσεις ανάγκης!Κανείς δεν ανήκει σε κανένα αλλά το να είναι αλλού είναι το χειρότερο που μπορεί κάποιος να κάνει γιατι υποτιμά και τον ίδιο αλλά και τον άνθρωπο που είναι μαζι.

Τώρα στο αν υπάρχουν άντρες ίσως να ενοοούν οτι οι άντρες πια δεν πλησιάζουν εύκολα μια γυναίκα.Αυτό δεν σημαίνει βέβαια οτι δεν υπάρχουν άντρες αλλά δεν φταίνε και αυτοί που πολλές φορές δεν ξέρουμε τι θέλουμε και διατηρούμε άνδρες τρόπαια στην ζωή μας.Αν κάποιος μας πλησιάσει αμέσως σε ένα bar είναι απεγνωσμένος άν θέλει χρόνο είναι δειλός καμιά φορά δύσκολο να κερδίσεις.Sorry για την έκθεση!

unclejack said...

για άλλη μια φορά, είσαι θεός (σχεδόν)!!!