Wednesday, February 21, 2007

5 πράγματα που καιγόσασταν να μάθετε για μένα

Γινόταν τόσο καιρό τέτοιο ενδιαφέρον παιχνιδάκι κι έλειπα;

1. Είμαι βαθύτατα μνησίκακος κι εκδικητικός άνθρωπος. Πολλές φορές κάνω φίλους να τρομάζουν με λεπτομέρειες που θυμάμαι για κάποιο άτομο που με έβλαψε ενώ απολαμβάνω απίστευτα να κάνω κακό σε εχθρούς μου. Επιπλέον λατρεύω ταινίες, τραγούδια, βιβλία κτλ που έχουν να κάνουν με ιστορίες εκδίκησης. Δίνω ελαφρυντικό στον εαυτό μου γιατι θυμάμαι εξίσου καλά και τους ευεργέτες μου.

2. Είμαι απαισιόδοξο άτομο, το οποίο σε συνδυασμό με την άκρατη υπερφιλοδοξία μου, δημιουργεί πολλά άγχη και φοβίες. Ασφυκτιώ όταν είμαι σε περιβάλλον που δεν αναγνωρίζονται τα ταλέντα μου και μιζεριάζω όταν είμαι με ανθρώπους χωρίς στόχους.

3. Στο γυμνάσιο ήμουν μιλιταριστής, θαύμαζα τον Χίτλερ κι ονειρευόμουν να κάνω μία μέρα το δικό μου πραξικόπημα. Στο λύκειο το γύρισα σε ΚΚΕ και ΣΥΝ μεριά, θέλοντας να γίνω ο αριστεριστής ροκ σταρ που πίνει μπύρες, σκάει μπάφους και ρίχνει στο κρεβάτι μαθητριούλες που ακούνε Nirvana. Μετά από χρόνια (και πολλά κιλά πολιτικών βιβλίων κι εφημερίδων) έγινα ένας απλός, απίστευτα βαρετός φιλελεύθερος της δεξιάς. Στις τελευταίες εκλογές ψήφισα ΠΑΣΟΚ.

4. Ποτέ μου δεν κεράτωσα ή χτύπησα κοπέλα. Αυτό μου στέρησε απίστευτα ποσοστά κοινωνικής καταξίωσης (για να πουλάς μούρη αυτά χρειάζονται) αλλά δεν με έκανε να το μετανιώσω ούτε στο ελάχιστο, γιατί πολύ απλά τέτοιες συμπεριφορές με αηδιάζουν. Η μεγαλύτερη ερωτική μου απογοήτευση με έκανε για 6 μήνες να πίνω, να κοιμάμαι 4 ώρες κάθε βράδυ και να χάσω 20 κιλά. Ακόμη και σήμερα έχω ανακτήσει μόνο τα 10 ;)

5. Το μόνο «θρησκευτικό» κείμενο που δεν με έχει κάνει να βαρεθώ την ζωή μου είναι η Μαύρη Βίβλος του LaVey, κι αυτή αν αφαιρέσουμε τις μεταφυσικές βλακίες, τις επικλίσεις διαόλων και λοιπά καραγκιοζιλίκια.

Συνέχιστε στο δρόμο που χάραξα taliesin, unclejack, versutia, optimus, vpapanik

14 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Mαλιστα...

Pixie said...

Aπόλαυσα πολύ το κειμενό σου storm!Δεν ξέρω αν πρεπει να σχολιάσω γιατι και εγώ ένιωσα άβολα με τα σχόλια όμως μου αρέσει που μαθαίνω περισσότερα για σένα.
Απλά να πώ οτι δεν έχω απατήσει ποτε και εγώ(δεν καταλαβαίνω γιατι δεν χωρίζουν) και οτι θέλω σαν και εσενα να εξελίσσομαι και βάζω στόχους.Για την μαύρη βίβλο έχω ακούσει απο κάποιο metal συγκρότημα μάλλον δεν την έχω διαβάσει.
Πρέπει να μου μάθεις να παίρνω εκδίκηση, δεν ξέρω.Μάλλον η εκδικηση μου εμένα λέγεται αδιαφορία.

Stormrider said...

@pixie
επειδή πολλοί φίλοι μου λένε ότι φρικάρανε όσον αφορά την αναφορά μου στο εν λόγω βιβλίο, έχω να πω ότι δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με σολωμονικές, τελετές και λοιπές βλακείες (εγώ ο ίδιος δεν πιστεύω στην μεταφυσική).
είναι μερικά κείμενα που λένε να μην καταπιέζεις τα συναισθήματα σου, να απολαμβάνεις τις σωματικές απολαύσεις κτλ. κείμενο-εκπρόσωπος της χίπικης δεκαετίας στην οποία γράφτηκε.

Pixie said...

Το ξέρω μην αγχώνεσαι.Εχω ακούσει, μπορει να ανακαλύψεις σωστά πράγματα και στα πιο obscure μερη.Εκεί που διάβασα αυτη την συνέντευξη (μάλλον κανένα black metal σχήμα ήταν) διάβασα και το πιο ωραίο ποιήμα που έχω διαβάσει ποτέ.Το Ι AM Ι του Wolfe και ερχόταν απο άτομο που προφανώς πιστεύει σε μεταφυσικές βλακείες.

dop said...

Νόμιζα πως το 4 είχε πάψει να θεωρείται δείγμα ανδρισμού. Μάλλον λαθεμένα...

Pixie said...

Nομίζω οτι είναι το απόλυτο δείγμα αντρισμού.

Stormrider said...

τουλάχιστον παλιά το είχανε κρυφό και τους καμαρώνανε στα κρυφά, τώρα έχει γίνει η απόλυτη must ποζεριά για να εντυπωσιάσεις μία λοβοτομημένη αναγνώστρια cosmopolitan

unclejack said...

πρέπει οπωσδήποτε???

Stormrider said...

όταν τελειώσεις με τους εορτασμούς του blog, ναι!!!

dop said...

@pixie: θέλει περισσότερα κότσια να είσαι πιστός και να αγαπάς χωρίς περιορισμούς, πρέπει και θέλω.

@stormrider: άραγε αξίζει να είσαι τόσο χαμηλά για να εντυπωσίασεις μια τέτοια κοπέλα;

Stormrider said...

@dop
για κοπέλα που θέλει τέτοια, φυσικά κι όχι. ο καθένας παίρνει αυτά που του αξίζουν.

Pixie said...

@dop
Δεν κατάλαβα το σχολιο αλλά δεν λέμε κάτι διαφορετικό συμφωνώ μαζι σου.

Azrai said...

Ωωω, πήρες την πάσα μου; Ωραία. Ενδιαφέροντα tid-bits. Ειδικά το 3ο βασικά. Τα 1 και 2 σε κάποιο βαθμό τα συμμερίζομαι. Να πω ότι δεν περίμενα ότι θα έγραφες και χαίρομαι πολύ που έγραψες.

Ladychill said...

Δε θα πω αν μ' άρεσαν οι αλήθειες σου, θα πω όμως μπράβο διότι ήταν μια αληθινή κατάθεση πεντάδας!