Thursday, February 08, 2007

Συνομιλώντας με έναν ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟ

πρωί πάω σε κατάστημα κινητής τηλεφωνίας που συνεργάζεται με τον ΟΤΕ, κι ακολουθεί ο εξής διάλογος με ένα σάκο από σκατά που λεγόταν "πωλητής":

σημείωση: όπου έχω κεφαλαία, ο διάλογος γίνεται φωναχτά, προκλητικά κι επιθετικά.

-γειά σας, είχα πάρει χθες τηλέφωνο στην cosmote για το Ν73 και μου είπαν να έρθ...
-ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΡΕ ΦΙΛΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
-ναι...το ξέρω... γι αυτό θα ήθελα να το παραγγείλω...
-καλά, εγώ περιμένω ένα κομμάτι, αν έρθει...
-ΟΚ, μπορώ να το κρατήσω λοιπόν;
-ΑΝ έρθει είπαμε!!! (!!!!)
-συγγνώμη, τί θα πει "ΑΝ έρθει";
-ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΟΧΙ
-Να το παραγγείλετε και να ΜΗΝ σας το φέρουν ποτέ;;; αυτό πρώτη φορά το ακούω...

(... μεσολάβηση διαλόγου χωρίς νόημα...)

-εεε έκανα στον ΟΤΕ τα χαρτιά μου και μου είπανε απλά να σας δώσω φωτοτυπία της ταυτότητας της μάνας μου που είναι στο όνομα της το νούμερο, τα υπόλοιπα τα κανόνισα με αυτούς
-ΕΝΑ ΕΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΣ, ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;
-συγγνώμη, λέτε να θέλω να σας κοροϊδέψω; πάρτε τους τηλέφωνο!
-ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...

(... μεσολάβηση διαλόγου χωρίς νόημα...)

-τέλος πάντων, κρατήστε μου το κινητό και πάρτε με τηλέφωνο όταν το έχετε.
-ΠΟΙΟ ΚΙΝΗΤΟ;;; το Ν73 ή το Ν73 3G;;;
-Το Ν73 είπαμε!!!
-2 ΕΙΝΑΙ! ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!!
-ΜΑ ΤΟ Ν73 ΣΑΣ ΛΕΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ!!!

Επίλογος:
καταλαβαίνω ότι μερικοί άνθρωποι έχουν κόμπεξ, ειδικά όταν μικροί δεν μπορούσαν να κοιμηθούν γιατί η μάνα τους πηδιόταν με πελάτες στο δίπλα δωμάτιο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανοίγουν καταστήματα. Η μιά σφαίρα στο κεφάλι, η κρεμάλα, το κόψιμο φλέβας ή η υπερβολική δόση χαπιών είναι η καλύτερη και πιο πολιτισμένη λύση, για το συμφέρον και της κοινωνίας ως συνόλου.

Όποιος είναι στην ίδια πόλη με εμένα και θέλει να αγοράσει κινητό και φοβάται μην πέσει στον δρόμο αυτού του πουτάνας γιού να μου στείλει mail να του πω στοιχεία.

UPDATE: επειδή γίνεται πολύς λόγος στα comments για τον ΟΤΕ, αν και παίζει ρόλο δεν οφείλεται μόνο σε αυτό . Είναι η γενικότερη συμπεριφορά ελλήνων εμπορομαγαζατόρων, την οποία δεσμεύομαι να θίξω σε μελλοντικό post

10 comments:

Marina said...

Τα λές πολύ καλά σ' αυτές τις κουφάλες. Μόνο που ΔΕΝ είπες σε ποιό κατάστημα πήγες. Μόνο αν το πείς ο λόγος σου πιάνει τόπο. Ισως να αλλάξουν πωλητές, ίσως ν'αλλάξουν ύφος, ίσως να το μάθει ο κόσμος και να μην πηγαίνει. Μόνο έτσι θα δείς κάποια αλλαγή στον χώρο των υπηρεσιών που πάσχει στην Ελλάδα

Ασμοδαίος said...

'Η μιά σφαίρα στο κεφάλι, η κρεμάλα, το κόψιμο φλέβας ή η υπερβολική δόση χαπιών είναι η καλύτερη και πιο πολιτισμένη λύση, για το συμφέρον και της κοινωνίας ως συνόλου.'

Πείτε μου ότι αστειεύεστε.

ΠΡΕΖΑ TV said...

Τι περιμενεις απο τους μαλακες τους Ελληναραδες;
Εχει κανενας παιδεια εκει εξω;

unclejack said...

χαχαχα, μου θύμισε αρκετά Α.Μ.Α.Ν.
όσο για την διαπίστωση σου οτι η μάνα του γαμιώταν, συμφωνώ και επαυξάνω, αλλά δεν κατάλαβα γιατί ακόμα πας στον πΟΤΕ!!!

Αταίριαστος said...

Προφανώς κόλλησε "δημοσιοϋπαλληλίτιδα" λόγω της συνεργασίας του καταστήματος με τον ΟΤΕ (και να πεις ότι είναι δημόσιο πια ο ΟΤΕ;)

ο δείμος του πολίτη said...

Και καλά η μαμά του τι σου φταίει ρε αγόρι μου; Αλλά μου φαίνεται είσαι λίγο αυστηρός.

vpapanik said...

Τελικά είσαι μαζοχιστής ! Αγοράζεις τηλέφωνο από πΟΤΕ και διαβάζεις RAM :) :)

Όταν το πάρεις να του ζητήσεις τιμολόγιο. Και μετά να ποστάρεις τον διάλογο...

Stormrider said...

@marina
ο μόνος τρόπος να αλλάξουν ίσως είναι καμμία μολότωφ

@ασμοδαίος
όχι

@πρέζα
παδεία!!;;; λολ

@θείος
ο πατέρας μου δούλευε στον ΟΤΕ, και το συγκεκριμμένο νούμερο το έχω εδώ και 7 χρόνια, δεν μου πάει η καρδιά να το αλλάξω...
σε τελική ανάλυση δεν ήξερα ότι κάτι τόσο απλό θα γινόταν τέτοια ιστορία...

@αταίριαστος
πιστεύω ότι είναι το γενικότερο σύνδρομο "μαλακίτιδας" που έχουν οι έλληνες πωλητές και νομίζουν ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΡΗ που μπαίνεις στο μαγαζί τους

@δείμος
οτι τον γέννησε ίσως;

@vpapanik
ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ RAM!!! μακρυά από εμάς!!

Optimus said...

Ρε γαμώτ, κάθε φορά που ανοίγω το blog του στορμ το διασκεδάζω, ειδικά νοιώθω ένα παραξνο συναίσθημα μετά από τόσες μέρες εμπλοκή στο στρατό. Μπυρίτσα, λυώσιιμο και να διαβάζω κάπου τυχαία για τον πόυτάνας γιο, να ξεκαρδίζομαι στα γέλια και να λέω "εδώ είμαστε!" (ύστερα από τόσες μέρες απουσίας :P). Γουστάρω το στι΄λ και το χύμα σου ανεξαρτήτως των απόψεων (που σε μερικά πράγματα συμφωνώ και σε μερικά με βάζεις σε καλούς προβληματισμούς).

Καλά, καλά, γραφω πριν ολοκληξρωσω ίσως διβάσω και το υπολιπο κανονικα αργοτερα, τορα ειμαι λιομα αλλα χρειαζεται μετα απο τιν εμπλοκη.

Θενκς για το υπεροχο μπλοηγκ αλλα δεν νομιζεις θα επρεπε να γραψω κατι σχετικο με το θεμα ινστιντ (καποιο μπαγκ εχει τα αγγλικα και πρεπει να κανω τρια κλικ με το μαους αντι για κοντρολ και σιφτ)

Marina said...

Η μολότωφ θα καταστρέψει τα άψυχα ντουβάρια. Τα έμψυχα θα συνεχίσουν να βασανίζουν τον κόσμο.