Monday, January 15, 2007

Κλάψ... θέλω την 6η σαιζόν του 24 :((

Όπως όλοι γνωρίζετε (κι αν όχι είστε άπιστοι και θα καήτε στην κόλαση) η 6η σαιζόν του ΘΕΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ που λέγεται 24 έχει ξεκινήσει.

Το πρόβλημα είναι ότι για να το κατεβάσω (τη πρεμιέρα), είναι πάνω από 4 giga και η ταπεινή μου γραμμή των 768kbps δε νομίζω να μπορεί να κάνει δουλειά.

Εννοείται ότι δεν πρόκειται να συμβιβαστώ σε μία χαμηλότερη ποιότητα ήχου και εικόνας προκειμένου να παρακολουθήσω με ΚΑΤΑΝΥΞΗ τον ΘΕΟ ΜΟΥ Jack Bauer να κόβει μαυριδερούς κώλους μουσουλμάνων τρομοκρατών (κι άλλων μειονοτήτων) στο όνομα της εθνικής ασφάλειας των ΗΠΑ.

Φυσικά δεν μπορώ να απευθυνθώ στους ΑΠΙΣΤΟΥΣ και ΠΡΟΔΟΤΕΣ φίλους μου οι οποίοι αν κι έχουν πολύ καλύτερες γραμμές από την δική μου αρνούνται να γίνουν κοινωνοί του θελήματος του Jack Bauer (λέγοντας ότι είναι αμερικάνικη προπαγάνδα, μα γιατί το λένε αυτό) και προτιμάνε να κατεβάζουν κάτι GAY-κες και ΦΛΩΡΙΚΕΣ σειρές εν ονόματι Lost, Prison Break και λοιπά γίβεντα.

Φυσικά ισχύει η δήλωση που έχω κάνει παλαιότερα ότι αν βγει επεισόδιο 24 όπου ο Jack θα κυνηγάει έλληνες τρομοκράτες 17Ν, άπλυτους φοιτητές κι αξύριστες κουμμουνίστριες με ταγάρια (τελικοί κακοί οι Λιάνα Κανέλλη κ Κώστας Ζουράρης) εγώ θα ανέβω γονατιστός στο Ψηλορείτη να χτίσω μια εκκλησιά όπου θα λατρεύεται και θα υμνείται το θέλημα Του.

16 comments:

Pixie said...

To λατρεύω το 24!Είναι κρίμα που ένας τόσο καλός ηθοποιός έπρεπε να περιμένει τόσο για να αναγνωριστεί!.Εγω αυτή την περίοδο έχω μείνει στο 3ο season του Lost και 2ο του Prison Break (σαν τους προδότες τους φίλους σου)!Εμένα μου αρέσεουν πολύ αυτες οι σειρές έχω εθιστεί πραγματικά.Κάτι ξέρουν οι φίλοι σου!Μήπως δεν τις έχεις δει;

ο δείμος του πολίτη said...

Δεν ξέρω για τους Έλληνες, αλλά είσαι σίγουρος ότι είναι αμερικάνικη προπαγάνδα;

vpapanik said...

Δοκίμασε τη γραμμή του πανεπιστημίου...συμφέρει !! :) :) Όσο για μένα, το μόνο που αναμένω είναι το S03E07 του Lost...

oneiromageiremata said...

Για να σε κάνω να ζηλέψεις, σου λέω ότι είδα ήδη τα 4 πρώτα επισόδεια και περιμένω να παιχτεί το 5ο στην Αμερική για να το κατεβάσουμε... Θα ρωτήσω ποια ήταν η πηγή και θα σου πω.

rockordie said...

4Gb η πρεμιέρα?
Τι στο διάολο, 4ώρες είναι?

Εγώ δεν πιστεύω στο Jack αλλά στον έναν και μοναδικό Vic Mackey, μεγάλη η χάρη του.
Άλλαξε τώρα δρόμο πριν είναι αργά.

convinced said...

η σειρά ολάκληρη έχει αγοραστεί απο μεγάλη αθλητική εφημερίδα η οποία θα κυκλοφορήσει σύντομα στην αγορά και θα δίνεται στους αναγνώστες με 1,5 ευρώ αν δεν κάνω λάθος.

Phantasmak said...

Xaxaxaxa!!

Συμφωνώ ότι το Lost είναι πούστικη σειρά, όπως και το Desparate Housewives και όλα τα CSI. To Prison Break είχε έναν καλό πρώτο κύκλο αλλά μετά πούστεψε κι αυτό :))

Τα επεισόδια της πρεμιέρας είχαν διαρρεύσει εδώ και μία-δύο εβδομάδες. Είδαμε το πρώτο, σήμερα θα δούμε και τα υπόλοιπα 3. Δεν αντέχω να περιμένω να τελειώσει όλο, κανονικά θα έπρεπε να μην τα δούμε μέχρι να μαζευτούν όλα τα επεισόδια και μετά να περάσουμε ένα ΣΚ λύσσας με πίτσες και μπύρες!!

Nobody fucks with the West.

oneiromageiremata said...

Όπως σου είπα, ρώτησα και σου λέω. Με ίδια γραμμή με σένα από τόρεντ στο www.demonoid.com όλα τα επισόδεια.

Stormrider said...

@pixie
μόνο τα lost έχω δει τα οποία είναι πράγματι πολύ ωραία, αλλά όχι όσο μου λέγανε πριν τα δω και σίγουρα δε συγκρίνονται με το 24!!!

@δείμος
ε, ότι και να είναι, είναι μία πολύ καλή σειρά που είναι απίστευτα διασκεδαστικό να την βλέπεις.

@vpapanik
αχ κατάληψη έχουμε ενώ έχουν βάλει τρελό όριο στο download rate από το πολυτεχνείο. εξάλου έχουμε και κατάληψη :((

@ονειρομαγειρέματα
σε ευχαριστώ

@rockordie
όταν έρθει η ώρα της 7ης παρουσίας του Jack Bauer στη γη όλοι εσείς οι αμαρτωλή θα καείτε στην κόλαση μαζί με τα ψεύτικα είδωλα σας και τους false θεούς σας!

@conv
ναι αλλά ποιός κύκλος; σίγουρα όχι ο τελευταίος

Stormrider said...

@phantasmak

καλά, desperate housewives, sex and the city, CSI, ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΕΩ ΕΓΩ;;;; ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΕΙ ΑΥΤΟς Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ JACK;

Pixie said...

Δες και prison break sweety!!
Θα με θυμηθείς!

Ανδρέας said...

...και προτιμάνε να κατεβάζουν κάτι GAY-κες και ΦΛΩΡΙΚΕΣ σειρές εν ονόματι Lost, Prison Break και λοιπά γίβεντα.

Τι λες ρε άθλιε κρητικέ! Σιγά το αντριλίκι, να ΜΗΝ βλέπεις Lost και Prison Βreak. Πρόσεχε να μη σου βγει η τεστοστερόνη από τα αυτιά :)

Για να σοβαρευτούμε τώρα: είμαι φανατικός του 24, βρίσκω όμως το Lost πολύ καλό με μόνο μειονέκτημα πως κάνει κοιλιές που και που (μιλώ για 1ο και 2ο κύκλο που έχω δει). Το prison break είναι πολύ ευρηματικό και το προτείνω ανεπιφύλακτα. Έχω δει τον 1ο κύκλο και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν σου άρεσε.

BTW, τι είναι τα γίβεντα; (για να μαθαίνουμε την κρητική διάλεκτο)

Eugenia said...

I just saw the first 2 hours last night, and there are 2 more hours tonight. Overall, a good series, but I think their CTU-terrorism-president thingie becomes a bit too old now...

BTW, Mylo is back! Too bad that in real life he has no clue how to use a computer (he said so in an interview).

Stormrider said...

@pixie
will do doll! αλλά μετά την εξεταστική :(

@ανδρέας

γίβεντο=ρεζιλίκι, αλλά χρησιμοποιείται όχι ως αναφορά σε κάποια κατάσταση, αλλά σε άτομο.

λολ, το prison break δεν το έχω δει ποτέ ενώ το lost έχω πει ότι μου αρέσει πολύ.

είναι προφανές ότι το κείμενο είναι χιουμοριστικό.

@ευγενία
εγώ δεν τα βαριέμαι γιατί με τέτοια concept "γεωπολιτικά-τρομοκρατία-υπολογιστές-ειδικές δυνάμεις κτλ" ΤΑ Σ-Π-Α-Ω!!!

Phantasmak said...

Και γω. Θα σ' αρέσει πιστεύω αυτή η σεζόν. Ξεκίνησε καλά, καλύτερα από τις προηγούμενες 2. Και τα 4 επεισόδια γαμάνε.

Anonymous said...

γιβεντα μαγαρισες και πουτανατα