Thursday, April 12, 2007

The Return of the Warlord

Και το ερώτημα είναι: ΓΙΑΤΙ να χάσω την συναυλία των Manowar (για 2η φορά);;; Όχι ότι δεν είχα σκοπό να πάω, αλλά με το να δω στο επίσημο site τους ότι η συναυλία ακυρώθηκε δεν έκλεισα εισιτήρια και το παρέτησα τελείως το θέμα... Από μαρτυρίες που άκουσα η συναυλία ήταν το κάτι άλλο... >:(

Παρ' όλα αυτά, το Πάσχα μου ήταν πολύ ωραίο και ήρεμο, πέρασα πολύ ωραία οικογενειακά, φάγαμε ήπιαμε και γενικά δεν μπορώ να πω ότι έχω κανένα παράπονο!

Πίσω στα Χανιά λοιπόν, εδώ και κάτι μέρες ανακάλυψα ότι είμαι πράγματι πολύ μονόχνωτος άνθρωπος. Αυτό γιατί έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος να βγαίνω. Στην γαλήνη κι ηρεμία του σπιτιού μου μπορώ να διαβάζω, να τρώω να πίνω, να είμαι με την κοπέλα μου, να λιώνω στον υπολογιστή μου, να βλέπω 24/South Park, να ακούω την μουσικούλα μου, να αράζω με φιλαράκια κι όλα αυτά χωρίς να τρώω στην μάπα άτομα/καταστάσεις που δεν γουστάρω.

Μιλώντας για 24 λοιπόν, μπορώ να πώ ότι το τελευταίο επεισόδιο με έφερε σε τέτοια επίπεδα θρησκευτικής νιρβάνας όπου πλέον σκέφτομαι πολύ σοβαρά να βρω όλους αυτούς τους ΣΚΑΤΟΦΛΩΡΟΥΣ που στα διάφορα fora βρίζουν την τρέχουσα σαιζόν και να τους κάνω interrogation όπως ο θεός μου Jack Bauer...

Για το δε South Park, σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να δείτε το προτελευταίο επεισόδιο με θέμα το Πάσχα, όπου έριξα το απίστευτο γέλιο!

Όσοι αληθινοί gamers απέμειναν στον μάταιο τούτο κόσμο (hail), παρακαλούνται να σπεύσουν να προμηθευτούν το καθαγιασμένο double-layer DVD του καινούργιου Command & Conquer και να απολαύσουν επιτέλους ένα TRUE real-time strategy με τη γνωστή
καταιγιστική δράση και τα υπερ-cult βίντεο με παρηκμασμένους πορνο-σταρ β' διαλογής. Τα υπόλοιπα ΦΛΩΡΑΚΙΑ (die) μπορούν να περιμένουν το καινούργιο Red Alert (στο διάολο false ones...)

Όσον αφορά το διάβασμα λοιπόν, ανακάλυψα ότι (ναι ναι) μου αρέσουν ΚΑΙ τα χρηματοοικονομικά μαθήματα, ιδιαίτερα αυτά που αφορούν χρηματοοικονομικά μαθηματικά. Χμμμ για ΙΤ manager, δεν' κακό...

Επιπλέον, θα ήθελα να καλοσωρίσω στην μπλογκοπαρέα μας τον κολλητό μου τον Μιχάλη, ο οποίος (αν και βάζελος -έλεος) θα σας κρατάει κι αυτός συντροφιά με κείμενα του. Welcome!

Είχα χάσει λιγάκι την επαφή μου τώρα στις διακοπές με την επικαιρότητα, υπόσχομαι να επιστρέψω δρυμίτερος στο μαχητικό ranting με άπειρα καντύλια και κατάρες όπως όλοι αγαπήσαμε!

ΥΓ: Στην Κατερίνα που μου κρατάει μούτρα, Χριστός Ανέστη ;)

4 comments:

black fairy said...

Δε σου κρατάω μούτρα...
καλώς ήρθες :)

ο δείμος του πολίτη said...

Καλώς όρισες και πάλι.

Pixie said...

Xαίρομαι που πέρασες όμορφα και ξεουράστηκες και σίγουρα χαίρομαι που επέστρεψες.
Αυτο το Πάσχα είδα και εγώ 24 (το λατρεύω οπως ξέρεις) αλλά και prison break τελείωσε το 2 season.Είδα και το Foundain(οταν το δεις πρέπει να το συζητήσουμε)
Για Manowar δεν θα στεναχωριόμουν και πολύ η αλήθεια είναι οτι δεν είμαι και μεγάλη fan αλλά τους είχα δει στο rockwave με τους sodom,immortal δεν μου έκαναν μεγάλη εντύπωση στη σκηνη.Φιλάκια

Phantasmak said...

Χαίρομαι που δε μάσησαν οι παραγωγοί του "24" και έχουν βάλει σκηνές με ακόμα πιο σκληρά βασανιστήρια. Χαίρομαι πραγματικά γιατί μας τα έχουν πρήξει όλοι αυτοί που είναι μαλακοί προς τους τρομοκράτες. Θέλουμε και στην πραγματική ζωή ανθρώπους σαν της CTU γιατί μόνο αυτοί είναι ικανοί να το τραβήξουν όσο πρέπει για να μας προστατέψουν από τους εχθρούς της Δημοκρατίας.

Τους Manowar τους είχα δει και γω το '99 στο Rockwave και αηδίασα... δεν ξανάκουσα manowar από τότε.