Wednesday, March 07, 2007

Μασκοφόροι ήρωες ενάντια στη μπουρζουαζία

Προ καιρού οι ελληναράδες αριστεριστές παντός καιρού και κόμματος μας διαβεβαίωναν ότι οι κουκουλοφόροι είναι οι αγνοί μαχητές της ελευθερίας ενάντια στο Σύστημα, σε αντίθεση φυσικά με εμένα για παράδειγμα που είμαι το πρόβατο του καπιταλισμού και των πολυεθνικών.

Είναι πραγματικά ΟΙΚΤΡΟ για το μέλλον αυτής της χώρας να βλέπεις πολιτικούς, ώριμης υποτίθεται ηλικίας, που έχουν (υποτίθεται πάντα) δει τόσα και τόσα στη ζωής τους, να έχουν τις ίδιες απόψεις με 15χρονους που θέλουν να πουλήσουν μούρη στις rock γκόμενες. Να πιστεύουν σε ρομαντικούς κουκουλοφόρους, κακούς μπάτσους, σατανικούς ΚΥΠατζήδες κι άλλα τερατάκια της αστικής μυθολογίας των Εξαρχείων.

Όπως έχει ΜΑΛΛΙΑΣΕΙ η γλώσσα μου να λέω, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. Και μάλιστα οι κουκουλοφόροι, είναι χωμένοι μέχρι τα μπούνια σε αυτό. Σε ποιούς οφείλει η ΝΔ την απόλυτη κυριαρχία της; Σε ποιούς οφείλεται ότι οι νόμοι για το άσυλο και τα πανεπιστήμια πέρασαν βελούδινα χωρίς να ανοίξει ρουθούνι στις δημοσκοπήσεις; Κι αντί να βάλουν μυαλό ΤΑ ΖΩΑ, μου αρχίσαν τις θεωρίες συνομωσίας που έχω αναφέρει σε προηγούμενα κειμενά μου.

Δε πάμε ΚΑΘΟΛΟΥ καλά, και αυτή η ιστορία με την παιδεία θα έχει πολύ άσχημο τέλος, θα το δείτε. Αλίμονο από εμάς που θέλουμε να τελειώσουμε τις κωλο-σχολές να σηκωθούμε να φύγουμε να ξεμπερδέψουμε μια κι έξω

9 comments:

simiomenos said...

Πες τα γιατί αυτοί οι κουκουλοφόροι είναι οι πρώτοι και καλύτεροι (κάτι σαν ΔΑΠ μου θυμίζει αυτό) υποστηρικτές της παγκοσμιοποίησης. Και αυτοί αλλά και οι άλλοι, τα άβουλα προβατάκια των κομμάτων, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να επισπεύδουν την όποια αλλαγή προσπαθεί να προωθήσει η νέα τάξη πραγμάτων.

Eugenia said...

Simiomene, I am FOR pagosmiopoiisi too. But I believe in it because it's ultimately the right thing to do for the planet, its inhabitants and peace, not because of some weird political or new age "new world order" reason.

Γιώργος Μαργαρίτης said...

Έξοχος για άλλη μία φορά storm. Τα ίδια λέω και γω στο blog μου.

Ευγενία διαφωνώ, αλλά δεν αναπτύσσομαι (σκέψου μόνο πως αποκλείεται όλοι οι βρώμικοι πολιτικοί και ηγέτες του κόσμου, βουτηγμένοι σε πολέμους για το χρήμα και μόνο, να θέλουν την Παγκοσμιοποίηση απλά για "ειρήνη" και τα συναφή. Είναι πολύ fake, δε κολλάει!)

Eugenia said...

I am not interested for what THEY want a new world order for. I want it for peace, no matter how romantic this might sound. I prefer to be called an "eathling" rather than Greek or American or French.

Anyways, off topic. Sorry Storm.

Pixie said...

Πραγματικά εχεις δίκιο και γενικά αυτές τις μέρες έχουν σθμβεί διάφορα σκηνικά που με κάνουν να σκέφτομαι: μα τόσο κολλημένοι είμαστε σε αυτη τη χώρα;Πραγματικά κανείς δεν είναι εκτός συστήματος και τα συστήματα έχουν φτιαχτεί απο ανθρώπους οχι απο εξωγήινους.Το θέμα είναι πως πορεύεσαι.Το θέμα της παγκοσμιοποίησης είναι λίγο πιο περίπλοκο απο το συμφωνώ -δεν συμφωνώ.

υ.γ (μονο για σένα)
εκλεισα άυριο για 300!Ανυπομονώ!

ο δείμος του πολίτη said...

Ενώ σε όλο το ύφος θα συμφωνήσω, θα εκφράσω την άποψη ότι οι δημοσκοπήσεις δεν αντικατοτρίζουν την αλήθεια, αλλά είναι ένας ακόμα μηχανισμός προπαγάνδας όπως και οι κουκουλοφόροι. Τους ανέθρεψε όντως το σύστημα και τους χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια, προετοιμάζοντας ένα κίνημα αντεπίθεσης σε κάθε δημοκρατική ελευθερία και την κατοχύρωσή της.

Stormrider said...

όσον αφορά την ιδέα της παγκοσμιοποίησης εννοείται πως είμαι υπερ και σιχαίνομαι κάθε ιδεολογία που προωθεί την εσωστρέφεια, τη μούχλα και τη μιζέρια.

pixie εγώ κυνηγάω τους (ξενέρωτους) φίλους μου να πάμε...

δείμο, σίγουρα υπάρχουν εταιρίες δημοσκοπήσεων που προωθούν συμφέροντα όμως δεν είναι όλες. για την ακρίβεια έχουν πολύ καλούς επιστήμονες, κι απόδειξη αυτού ότι προβλέπουν τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών με μεγάλη ακρίβεια

Ασμοδαίος said...

Και εγώ ήμουν της ίδιας γνώμης με τον stormrider, αλλά είδα το εξής βίντεο και δεν ξέρω πλέον ποιον να πιστέψω...

http://youtube.com/watch?v=15j0jJPfG0s

ο δείμος του πολίτη said...

Άσε αγόρι μου, πίστεψέ με με την πολιτική ασχολούμαι. Όταν μία εταιρεία παίρνει κυβερνητικά έργα και εκατομμύρια € για διάφορες μελέτες τότε ξέρουμε τι στάση θα κρατήσει. Η διαπλοκή σε αυτές τις εταιρείες είναι μοναδική. Άσε που οι εταιρίες δημοσκοπήσεων ανήκουν κυρίως σε εκδότες εφημερίδων.