Wednesday, November 15, 2006

Η γενιά "του Πολυτεχνείου"

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, σάπιοι 50άρηδες κοκορεύονται για τα "κατορθώματα" και το "μεγαλείο" τους σε αντίθεση με εμάς τους αλλοτροιωμένους κ μαλθακούς 20άρηδες. Κι όχι, δεν αναφέρομαι σε αυτούς που αγωνίστηκαν εκείνη την εφιαλτική νύχτα του Νοέμβρη.

15+ χρόνια που θυμάμαι αυτή την επέτειο, η ίδια απορία στο μυαλό μου: ΠΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ σε αυτό το ίδρυμα;;; ΟΠΟΙΟΝ κι αν ακούσω είτε στην τηλεόραση είτε στην καθημερινότητα μου λέει ότι αγωνίστηκε στο Πολυτεχνείο! Εγώ όσες φορές έχω πάει στο ιστορικό κτίριο στην Πατησίων δεν το έχω κόψει να χωράει πάνω από μερικές χιλιάδες άτομα... Αλλά αν λάβουμε υπόψη τον αριθμό αυτών που δηλώνουν αγωνιστές, θα έπρεπε να μιλάμε για κάτι... εκατομύρια!! ΚΑΛΑ ΡΕ, αφού μαζευτήκατε τόσος λαός όχι την χούντα, την κυβέρνηση των ΗΠΑ έπρεπε να 'χατε ρίξει!...

Άαααχ αυτή η γενιά των 50άρηδων... πόσο την μισώ αυτές τις μέρες!
"Εμείς είχαμε αξίες, αγωνιστήκαμε, περάσαμε δικτατορίες, χτίσαμε περιουσίες!". Δηλαδή τί εννοούν:
-"αξίες": να χορεύουμε οlympians και να έρθει κάποια στιγμή στην Ελλάδα κι αυτή η έρμη η σεξουαλική επανάσταση γιατί δεν την παλεύουμε
-"αγωνιστήκαμε": μας είχαν είτε σε κάποιο στρατόπεδο είτε σε κάποιο τμήμα κάποιας σχολής κι απαγγέλαμε ποιηματάκια για το πόσο ωραία είναι η καράφλα του Παττακού και μας έχει μείνει κόμπλεξ. Που και που ρίχναμε τη ρουφιανιά μας.
-"περάσαμε δικατορίες": αν παρατηρήσετε σε κάποιες κουβέντες όλο και κάπου τους ξεφεύγει στην καλύτερη περίπτωση το "τότε είχαμε φτώχια, δεν καταλαβαίναμε τί γινόταν" και στην χειρότερη το "τί ωραία που ήταν στην χούντα, αισθανόσουν ασφάλεια"
-"χτίσαμε περιουσίες": ναι ναι ήρθε ο Ανδρέας κι έκανε όλη την Ελλάδα δημόσιο κι ο κάθε ΣΑΠΙΟΣ ΚΟΙΛΑΡΑΣ ΚΟΠΑΝΟΣ νεοελληνάρας μου ρχεται και μου πουλάει success story για το πως έγινε ευκατάστατος. ΡΕ ΟΥΣΤ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΛΑΜΟΓΙΑ!!! Ακόμη και τους νεκρούς της γενιάς σας ατιμάζετε!

ΚΡΑΤΑΩ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟ,
ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΟΥ ΜΑΤΩΣΑΝΕ
ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΑΝΕ,
ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ
ΚΟΥΦΑΛΕΣ, ΔΕ ΞΟΦΛΗΣΑΜΕ
ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ

ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΕΡΑΣΤΩΝ ΔΕ ΣΒΗΝΟΥΝ....

(Δ.Τσακνής - Νοέμβρης)

UPDATE: Ένα ακόμη μοναδικό φαινόμενο των ημερών είναι η "διαφήμηση ξύλου". Βγαίνουν όλοι στην τηλεόραση και συναγωνίζονται ποιός έφαγε τις περισσότερες ξυλιές, μπουνιές, κλωτσιές ή ποιός υπέστη τα πιο "προχωρημένα" για την εποχή βασανιστήρια. Δεν ξέρω, ίσως καλά κάνουν και τα λένε όλα αυτά, αλλά εμένα προσωπικά το όλο σκηνικό κάπως μου χτυπάει άσχημα.

12 comments:

thebigbip said...

i sxoli mou ine kleisti apo simera mexri deftera epeidi ine i epeteios tou polytexniou paraskevi.....pswmi paideia eleftheria diekdikousane tote...me ti sxoli kleisti oute pswmi oute paideia oute eleftheria

Marina said...

H τότε γενιά του Πολυτεχνείου είναι οι σημερινοί καθηγητες στις σχολές του Πανεπιστημίου. Οι υποκινητές όλων. Αν όλοι αυτοί οι άνθρωποι πίστευαν τότε σε κάτι, στη διαδρομή το ξέχασαν.
Αντίστοιχα αυτοί που κυβερνούν τώρα ή επί Πασόκ ανήκαν στην γενιά του '73. Τα χάλια τους δεν χρειάζεται να τα επαναλάβω.

Αυτά τα παιδιά που ήσαν κλεισμένοι μέσα στο Πολυτεχνείο, ζήτημα να ήταν 1000 άτομα. Οι υπόλοιποι εκ του ασφαλούς ήσαν απέξω. Και βέβαια ήταν και οι πρώτοι που το έκοψαν λάσπη μόλις εμφανίσθηκαν τα τάνκς.
Και η δικτατορία ΔΕΝ έπεσε εξαιτίας του Πολυτεχνειου, έπεσε εξαιτίας της Κύπρου και γιατί έτσι ήθελαν οι Αμερικάνοι.

Και ναι, συμφωνώ με τις απόψεις σου για τους ανάξιους 50άρηδες που μας/σας τα έχουν πρήξει.

Pixie said...

Mε νευριάζει που οι μεγαλύτεροι πάντα λένε ότι κάθε πέρσι και καλύτερα και ότι παλαιότερα οι άνθρωποι αγωνίζονταν. Αν υπήρχαν τόσοι πολλοί αγωνιστές που πήγαν και τι κάνουν σήμερα; Ίσως αγωνίζονται για ένα μεγαλύτερο δημόσιο.
Ο κόσμος που βρίζουν τώρα είναι αυτός που παραλάβαμε. Πολύ ωραίο άρθρο, τι να προσθέσω τα είπες όλα, και ωραίο τραγούδι.

ο δείμος του πολίτη said...

Συμφωνώ απόλυτα με το post. Εϊναι η γενιά που πολέμησε τον τύραννο, λύτρωσε τον τόπο και μετά ξεπούλησαν τους νεκρούς τους, τους αγώνες τους, τον τόπο τους και τα παιδιά τους.
Μου τη δίνει όταν μιλάνε για τους νέους που δεν ξέρουν να εκτιμήσουν την ελευθερία τους και όταν μιλάνε για δημοκρατία. Ποια δημορκατία, ρε πούστη; Αλλά για να είμαι δίκαιος δεν τα λέει ο πατέρας μου, τα λένε ορισμένοι ξεπουλημένοι πολιτικοί -παλιοί και εν ενεργία.

Pixie said...

υ.γ Χαιρομαι που μαθαίνω το όνομα σου
¨)

Stormrider said...

τόσο καιρό νόμιζα ότι το εμφάνιζε! δεν είχα κάνει τικ ένα checkbox στo profile ;)

Pixie said...

Better late than never!
:)

dimosthenis k said...

Ρε φίλε τα σπας!!
Συγχαρητήρια!!!
Συνέχισε έτσι!
Κι εγώ δεν την παλεύω με τους τρόμπες 50 άρηδες που το παίζουν αγωνισταράδες...
Για πρώτη φορά βασικά είχα διαβάσει το προηγούμενο σου άρθρο που το έβαλα σε link και στο δικό μου blog γιατί κι εγώ πλέον δεν την παλεύω με τα clubs!!
Keep on like this!Stay heavy!

Taliesin said...

ΜΜΕ και κατασταλτικές δυνάμεις αμαυρώνουν την πορεία του Πολυτεχνείου!!!

Den exw na pw tipota oute fetos,diaskedastika alla tetrimena.
tulaxiston tin 28h eixame prototipies.
ante na erthei h 25h martiou na diaskedasume,ean oi ipopsies mu einai sostes tha exume trelo gelio.

Stormrider said...

25η Μαρτίου ε; λες να έχουμε σκηνικά λόγω του αγώνα Ελλάδα-Τουρκία;

Taliesin said...

tourkomaxoi enantion turkolatron.
elpizw tulaxiston h opia sfagi na ginei ston ipodromo gia to istoriko touch touch tou pragmatos.
den eixa auto sto mialo mu pantos,tha su pw methaurio pu tha ertheis.

Anonymous said...

Έχω διαβάσει 6-7 από τα posts σου και όλο για το τι βλακείες δείχνει η τηλεόραση μου λες. Κόψε τη το ρημάδι αν σε χαλάει!