Saturday, September 22, 2007

ΜΙΣΩ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ

άραγε, θα τελειώσει ποτέ αυτό το μαρτύριο; Απο το Μάρτη δεν κάνω άλλη δουλειά απο το να δίνω μαθήματα. Εξετάσεις, κόντρα εξετάσεις, αναπληρώσεις, παράδοση project, διπλές εξεταστικές και (φυσικά) κι άλλες εξετάσεις!!! Απο το βήμα αυτό που μου δίνεται έχω να δηλώσω σε όλο το Σύμπαν ότι πλέον κι επίσημα ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ.

Δεν έχω κουραστεί πνευματικά ή σωματικά. Δεν κουράζομαι πλέον απο το διάβασμα, ούτε απο τα πρωινά ξυπνήματα, ούτε απο το γράψιμο, συνήθισα. Έχω κουραστεί ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ. Δεν αντέχω τόσους μήνες τώρα την συνεχή κατάσταση "τσίτας", τί κεφάλαια να διαβάσω, αν θα βάλει εύκολα-δύσκολα, αν βγήκε κανείς βαθμός, πόσα χρωστάω, πόσα πέρασα, αν κοπώ ποιός καθηγητής του χρόνου θα πάρει το μάθημα και θα μας γαμήσει, κτλ. Περνάω μαθήματα, περνάω, περνάω και τα γαμημένα ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ!...

Και να διάβαζα τίποτε ενδιαφέροντα πράγματα να πω πάει στο διάολο. Αλλά δυστυχώς τα έχω περάσει αυτά. Εμένα οι υπολογιστές και τα μαθηματικά μου αρέσουν γαμώ την πουτάνα μου, τί στο διάολο κάθομαι και διαβάζω μηχανολογικά και θερμοχημείες;;; Έχω μία συνεχή αίσθηση ότι χάνω τον χρόνο μου κι έχει μείνει πίσω σε αυτά που πραγματικά μετράνε...

Δε γαμιέται! Πίσω στο διάβασμα λοιπόν!
ZZZZzzzzZZzzzzzzZZZZZZZzzz...

8 comments:

dimosthenis k said...

Δεν μπορείς να φανταστείς ΠΟΣΟ σε νιώθω!!!
Αρκεί να αλλάξουμε τους τίτλους των μαθημάτων!
Και όσο σκέφτομαι ότι μάλλον θα έχουμε ξανά καταλήψεις φέτος, απογοητεύομα;ι ακόμα χειρότερα...

Hannibal ante portas said...

Να κάνουμε σύλλογο οι βαρεμένοι...
dimosthenis k, δεν νομίζω να έχουμε σοβαρές κινητοποιήσεις φέτος!

Stormrider said...

αυτό που με ανησυχεί είναι ότι ο Καραμανλής έθεσε ως πρώτη προτεραιότητα την αναθεώρηση του αρ.16

παρ' όλα αυτά, ανώτατο στέλεχος της ΠΑΣΠ μου είπε ότι φέτο δεν θα παίξει τίποτε τρελό.

river said...

Καλημέρα!
Φίλος μου παιδικός, που είναι στα ΕΑΑΚ στο Μετσόβιο (ασχολίαστο, δικό του θέμα, δικά του πιστεύω), μου έδωσε μια συμβουλή το καλοκαίρι! "Δώσε οτι μπορείς τώρα! Διότι αν γίνουν εκλογές και βγεί η ΝΔ -που θα βγει-, αρχίζει νέος κύκλος καταλήψεων και με τόσα που χρωστάς δε θα τελειώσεις την ώρα που θες.."
Και δυστυχώς λόγω έκτακτης οικογενειακής! μετακόμισης δεν έχω χρόνο, όχι για να διαβάσω, αλλά ούτε και για να κοιμηθώ! (οι γονείς μου σκοτώνονται στη δουλειά και που χρόνος να πακετάρουν ή να βάψουν το σπίτι!)
Οπότε οτι και να σου είπε στέλεχος της ΠΑΣΠ, (όσο και να θέλω να το πιστέψω) τρέμω στην ιδέα όσων μου είπε ο φίλος μου... Ειδικά αν αναλογιστείς οτι τα Αριστερά σχήματα είναι εκείνα που κλείνουν τις σχολές. Ασχέτως αποφάσεων Γενικών Συνελεύσεων...

Freelancer said...

Ρε σεις απολαύστε το τώρα που είστε φοιτητές γιατί μετά αρχίζουν τα γαμήσια. Μετά τις σπουδές έχει 12 μήνες απίστευτης βαρεμάρας και χάσιμο χρόνου στο στρατό. Και εν συνεχεία θα βγεις στην αγορά εργασίας όπου από τη μία θα νιώθεις ικανοποιημένος γιατί οι κόποι σου επιτέλους επέδωσαν αλλά από την άλλη ξεχνάς το αραλίκι και την ξεγνοιασιά της φοιτητικής ζωής. Το ξέρω ότι έξω από το χορό πολλά λέγονται αλλά κάποτε (όχι πριν πολύ καιρό) ήμουν και εγώ μέσα στο χορό.

Pixie said...

Υπομονή, διάβασε για να τελειώσεις!
Αλήθεια πότε υπολογίζεις;
Καλο διάβασμα!!

Stormrider said...

@pixie
φέτο αν πάνε όλα καλά + δεν έχουμε καταλήψεις :((

Oύρσουλα said...

Κάνε υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός...

Στην δική σου περίπτωση, ο ουρανός δεν θα πάθει τίποτα απλά θα τελειώσουν τα μαθήματα...δεν είναι στο χέρι τους άλλωστε !!!

Να την ακούτε την Αλίκη, δεν την έβγαλαν τσάμπα Εθνική Σταρ !