Monday, August 13, 2007

Άλλη μία ελεηνή διαφήμηση

Μα τώρα εγώ είμαι υστερικός;;;

Εδώ κι αρκετό καιρό βλέπω στις τηλεοράσεις να παίζεται αυτή η ελεηνή διαφήμηση με ένα μαλακισμένο όπου προβλέπει την καταστροφή του κόσμου κι ότι θα μας γαμήσει όλους αν δεν κάνουμε κάτι...

Δεν είναι τόσο το μήνυμα της διαφήμησης (όπου προφανώς είμαι υπερ της οικολογικής αφύπνησης) όσο αυτό που τόσο αποτυχημένα προσπάθησε ο σκηνοθέτης της να μας περάσει: ένα παιδάκι, το οποίο (ακραίως επιτηδευμένα) δεν είναι και τόσο χαριτωμένο (για την ακρίβεια είναι σκατόφατσα) και μας το τονίζει κάθε δευτερόλεπτο, το οποίο εκτοξεύει παντού εσχατολογικές προβλέψεις και κατάρες. Εγώ τώρα δηλαδή ως ενήλικας τί πρέπει να πώ;;; "αααχ τα παιδάκια μας χάσαν την αθωώτητα τους και μου λένε άβολες αλήθειες";;; Μα εγώ όταν βλέπω αυτή τη διαφήμηση θέλω να πιάσω το τσογλάνι και να το ρίξω σε μία δεξαμενή με πυρηνικά απόβλητα!

Τέλος πάντων, εγώ θα γύριζα ένα πιο αποτελεσματικό σποτάκι: η φάτσα μου σε κοντινό πλάνο (όπως και στην εν λόγω διαφήμηση) και θα έλεγα "ρε γαμώ τα σπίτια σας χαμηλώστε επιτέλους τα aircondition που τα έχετε 24 ώρες το 24ωρο να δουλεύουν στους 20 βαθμούς ακόμη και σε χώρους που δεν ξεπερνάνε τα 40τμ!!!"

για further reading ρίχτε μία ματιά εδώ

ΥΓ: χθες γύρισα Χανιά, ώρα για εξεταστική :(( αναμένω τα δικά σας νέα

8 comments:

ο δείμος του πολίτη said...

Τη διαφήμιση τελικά είμαι ο μόνος που δεν την είδα. Φαίνεται ότι προκαλεί έντονα. Από τη φωτό πάνβτως μοιάζει και γυναίκα και όχι για παιδί.

Moloch said...

πες τα χρυσόστομε!

dimosthenis k said...

Εγώ θα γούσταρ πιο πολύ τη δικιά σου διαφήμιση!!! :)
Εγώ μόλις γύρισα από Αγγλία και ετοιμάζομαι να βουλιάξω και πάλι μέσα στα βιβλία μου!
Τουλάχιστον πέρασα καλά,και πήρα πολλά πράγματα!!!

ο δείμος του πολίτη said...

Τελικά μου την έστειλε ο Σπύρος τη διαφήμιση και την είδα κι εγώ. Όντως είναι επιθετική και άγρια. Βέβαια αναφέρει όσα λένε και οι επιστήμονες στις ειδήσεις, αλλά σε υπερβολικό βαθμό.

Κουνουπι said...

Είχα και παλιότερα μία κουβέντα σχετικά μ' αυτό το παιδάκι. Το ρεζουμέ:
Ο υπεύθυνος αυτής της διαφήμισης (που τόσο κραυγαλέα στοχεύει στο θυμικό του κοινού) τι ψάχνει; Σφαιρικά ενημερωμένους πολίτες που θα γνωρίσουν όλα τα επιστημονικά δεδομένα ή φανατικούς που θα ενταχθούν στο δικό του οικολογικό-καταστροφολογικό κίνημα; Ενημερώνει ή φορτίζει συγκινησιακά;

Pixie said...

Νομίζω και εγώ οτι είναι επιθετική διαφήμιση.
Καλο διάβασμα και χαίρομαι που επέστρεψες!!!Φιλάκια

Freelancer said...

Δυστυχώς Storm στα blogs γράφουν και διαβάζουν άνθρωποι που ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν. Γι’ αυτό και η εν λόγω διαφήμιση έχει δεχτεί τόσο αρνητικά σχόλια στο διαδίκτυο. Μπορεί εσένα, εμένα και κάποιους άλλους να τους εκνευρίζει η μουτσούνα του πιτσιρικά αλλά δεν στοχεύει εμάς σαν κοινό. Στοχεύει όλους αυτούς του κιτσοπαναραίους, τους τσομπάνηδες που πετάνε τα σκουπίδια τους όπου βρουν (ποτέ όμως στον κάδο) και που ανάβουν το κλιματιστικό στους 20 το καλοκαίρι και στους 28 το χειμώνα για τον ίδιο χώρο. Στοχεύει όλους αυτούς τους πίθηκους που δεν έχουν ίχνος οικολογικής συνείδησης, αλλά παίρνει η μπάλα και εμάς που θα μπορούσαμε να συνετιστούμε με ένα κείμενο η μία σοβαρή εκπομπή από το να βλέπουμε ένα πιτσιρίκι να μας βρίζει και να μας απειλεί. Δυστυχώς είμαστε μέρος του τηλεοπτικού κοινού. Υπομονή λοιπόν.

aKINDYNOS said...

Συμφωνώ δεν είναι και ότι καλύτερο. Γενικά είναι υγεία να υπάρχουν ΄΄οικολογικές-ενημερωτικές΄΄ διαφημίσεις αλλά καλό θα είναι να γίνονται διαφορετικά. Ακόμη και αν έχουν στόχο την επαγρύπνηση των αδιάφορων…