Wednesday, June 13, 2007

Θα σε πάρω να φύγουμε, σ' άλλη γη σ' άλλα μέρη

Η black fairy με προκάλεσε να παραθέσω τους αγαπημένους μου προορισμούς διακοπών. Επιτρέψτε μου να παραλλάξω λίγο το θέμα σε "μέρη που θα ήθελα να ζήσω σε κάποια φάση της ζωής μου". Στον κατάλογο φυσικά εξαιρούνται εξιδανικευμένες εκδοχές του τόπου που ζούμε. Κι έχουμε και λέμε λοιπόν:

1) Φυσικά Εδιμβούργο, Σκωτία. Η απόλυτη χώρα για μένα, την ερωτεύτηκα πρωτού καν πάω. Μια χώρα όπου ο μύθος γίνεται καθημερινή εμπειρία κι ο γλυκός χειμώνας κρατάει το νου σε εγρήγορση. Η στιγμή που πάτησα το ιερό Calton Hill (φώτο), έμελλε να αποτυπωθεί για πάντα στη μνήμη μου ως μία εμπειρία στα όρια της μεταφυσικής.


2) Φλωρεντία, Ιταλία. Πολλές φορές όταν βιώνω την απίστευτη παρακμή κ σαπίλα γύρω στο πετσί μου, ο νους ταξιδεύει εκεί, στην πατρίδα του τρισμέγιστου Δάντη Αλιγκιέρι. Να ζήσω σε ένα παραδοσιακό διαμέρισμα ηλικίας αιώνων, να περπατάω στα μεσαιωνικά σοκάκια, τους δρόμους που είναι γεμάτοι με αγάλματα κι έργα τέχνης, να πίνω τον καπουτσίνο μου στην κεντρική πλατεία, να λιώσω στα βιβλία και την Τέχνη και να πάρω ίσως ένα παραπάνω πτυχίο, στις Κλασσικές Επιστήμες, που τόσο πολύ κρυφά θα ήθελα.


3) Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ. Όπως ο καλός μουσουλμάνος οφείλει τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να πάει στην Μέκκα, έτσι κι εγώ ως συνεπής κουμπιουτεράς οφείλω να πάω στη Μέκκα της πληροφορικής, τη Silicon Valley για το δικό μου ιδιότυπο προσκύνημα. Θα ήθελα να σπουδάσω εκεί, κάνοντας το διδακτορικό μου και παράλληλα να δουλέψω ως συντάκτης σε κάποιο σοβαρό έντυπο του χώρου (συγγραφικό μικρόβιο γαρ...) Να γνωρίσω πραγματικά παθιασμένους ανθρώπους με το χώρο, όχι ελεηνούς καιροσκόπους του στυλ "μπήκα σε σχολή Η/Υ επειδή έχει μεγάλη βάση άρα και μεγάλη ζήτηση, κατα τα άλλα τα PC είναι για geeks" και να φτιάξουμε καινούργια συναρπαστικά πράγματα... Εναλλακτικά Los Angeles ή ΝΥ.



4) Κάποιο τροπικό νησί, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε, είναι κλισέ όπως λέει και η Κατερίνα αλλά δεν μπορείς να το αποφύγεις. Κατα προτίμηση οτιδήποτε κοντινότερο στη φάση "Γαλάζια Λίμνη", με εξαίρεση φυσικά τους ανθρωποφάγους ιθαγενείς. Τουτέστην όχι πολύς κόσμος, όχι βαβούρα, παραμόνο οι φοίνηκες, το απέραντο γαλάζιο και το ταίρι μου.


5) Νεπάλ, Θιβέτ. Πέρσυ μετά από μία νύχτα που συνδύασε αλκοόλ και μπάφο ονειρεύτηκα ότι έπαιζα Quake IV με αντίπαλο το Δαλάι Λάμα. Απο τότε μου έχει γίνει κρυφή επιθυμία να έπαιρνα το παρεάκι μου, ένα Hummer και να να εξερευνούσαμε τις απέραντες εκτάσεις αυτού του μυστικιστικού τόπου. Δεν ξέρω αν ο παναγιότατος θα ενδιαφερόταν για ασχοληθεί με εμάς και το πόνημα του John Carmack, αλλά σίγουρα θα ήταν μία εξαιρετική εμπειρία το όλο adventuring.



Αυτά! Ευχαριστώ Κατερίνα, ειδικά αυτή τη περίοδο της εξεταστικής με έβαλες στο απόλυτο mood διαβάσματος!... Σας πετάω το μπαλάκι eugenia, pixie, unclejack, μαργαρίτης, vpapanik, κουνούπι, δείμος

7 comments:

black fairy said...

Κοίτα να δεις χρυσό μου... Σε Mood διαβάσματος δεν ήμουν και το ξέρεις, έκατσε και αυτό με τις ιδανικές διακοπές, και το μυαλό μου έφυγε τελείως... Οπότε, κατέστρωσα το πιο σατανικό σχέδιο ever, να μην αφήσω κανέναν να διαβάσει :Ρ

"αααΑΑΑ! Κρουαζιέρα θα σε πάαααω..."

Pixie said...

Αναφέρεις 2 μέρη που έχω πάει και λατρεύω.Σκωτία και Φλωρεντία.Δεν μου άφησες πολλά να γράψω ¨)
Αχ ονειρεύομαι και εγώ διακοπές.Γι αυτο σε ευχαριστώ που μας ταξίδεψες με τις φωτογραφίες και την περιγραφή σου.

Eugenia said...

If you want to visit San Francisco for vacations or to check out the university offers over here, you can stay in our place for a few days! We live just about 25 minutes from SF and we should have a second car for you to move around and check places up if you like.

Pixie said...

Εugenia you are such a sweet person!
Storm έτοιμο το ταξιδι μου.

Stormrider said...

@black fairy
ω θέε μου! η σατανικότητα σου μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτουνού

@pixie
τα 'δα pixie μου! welcome back ;)

@eugenia
how kind of you, thank you very much!!!

Κουνουπι said...

Μη μου μιλάς για καλοκαίρια, για ακρογιαλιές και αστέρια. Οι διακοπές πια έχουν γίνει άπιαστο όνειρο!
Επειδή όμως μπήκα λίγο στο trip, θα ανοίξω το σεντούκι να βγάλω τις παλιές φωτογραφίες από το ομορφότερο μέρος του κόσμου. Λίαν συντόμως.

ο δείμος του πολίτη said...

Εμένα θα με συγχωρήσεις, αλλά δεν μπορώ να συμμετάσχω σε παιχνίδια. Ωστόσο, για να μη σε προσβάλλω, σε ανύποπτο χρόνο θα παρουσιάσω τα αγαπημένα μου μέρη αναλυτικά.