Wednesday, June 06, 2007

Ξυπνάει ο κάγκουρας μέσα μου (λέμε τώρα)

κάθε χρόνο η ζέστη με βαράει με περίεργους τρόπους.

Πάντα είχα την υποψία ότι στο αίμα μου έχω έστω και μία ρανίδα καγκουριάς, καθ'ότι τόσο ο πατέρας όσο κι ο αδερφός μου έχουν τρέλα με τα αμάξια, αλλά πάντα ήμουν επιφυλακτικός απέναντι σε αυτή την αμφιλεγόμενη γονιδιακή κληρονομιά μου.

Φυσικά οι δικοί μου δεν είναι κάγκουρες, απλά τους αρέσουν τα αμάξια όπως πχ εμένα αρέσουν οι υπολογιστές. Κάγκουρας (ή σβούρος) είναι μία κατώτερη μορφή πιθηκοειδούς που (δυστυχώς) έπεσε στα χέρια του κάποιο όχημα κι έχει βάλει απώτερο σκοπό της ζωής του να θέτει καθημερινά σε κίνδυνο την ζωή των άλλων. Φυσικά με το αζημίωτο, αφού (σε αντίθεση με το τί θα περίμενε κανείς) με αυτή τη συμπεριφορά κερδίζει άπειρους πόντους κοινωνικής καταξίωσης. Τώρα το πώς τα υπόλοιπα πρόβατα θαυμάζουν κάποιον που θέτει τη ζωή τους σε κίνδυνο είναι θέμα άλλου post κι ας το αφήσουμε για τώρα. Πίσω σε εμένα λοιπόν.

Είμαι περήφανος κάτοχος ενός FIAT seicento sporting αλλά με την πάροδο του χρόνου (και με πολλές κακές παρέες) ανακάλυψα ότι το ταπεινό αμαξάκι που κληρονόμησα από τη μητέρα μου δεν καλύπτει την ολοένα κι αυξανόμενη ανάγκη μου για δυναμική οδήγηση. Μην φανταστείτε οτι θέλω να κάνω κωλιές στο κέντρο της πόλης, απλά την διαδρομή Χανιά-Ρέθυμνο-Ηράκλειο (που κάνω συχνά) θα ήθελα να την διανύω με ταχύτητα πάνω από 90χλμ/ώρα, χωρίς να "παίζει" το τιμόνι (!...) και με μεγαλύτερη ευκολία+ασφάλεια στις προσπεράσεις.

Είμαι φανατικός οπαδός του ευρωπαϊκού αυτοκινήτου κι ιδιαίτερα του γερμανικού και ιταλικού (ΔΕΝ ΤΙΣ ΜΠΟΡΩ τις γιαπωνεζιές!!! ούτε λόγος για αμερικανιές). Οι γερμανοί φτιάχνουν κορυφαία αυτοκίνητα, με άψογη κατασκευαστική ποιότητα και (ναι ναι ναι) ΠΑΡΑ πολύ όμορφα, με αυτό το σοβαρό βαυαρικό στυλ (εξαίρεση το καινούργιο ΤΤ που μου το κάνανε γιαπωνεζιά οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ). Για τους ιταλούς, ΑΧ τί να πει κανείς. Υπάρχει ωραιότερο αυτοκίνητο από μία κόκκινη alfa romeo;;; (μία κόκκινη ferrari αλλά τεσπα) Βλέπω τις alfa στο δρόμο και τρέχουν τα σάλια μου! Όποιος έχει οδηγήσει μία alfa δεν μπορεί να ξεχάσει την εμπειρία: το απίστευτης αίσθησης τιμόνι, τα τρομερά κρατήματα, η ιλλιγιώδης επιτάχυνση όταν υπερβαίνεις τις 4000 στροφές, ο γείτονας που σε κοιτά και σε βάζει σε βαθύτατες σκέψεις για το τί είδους ασθένεια σου εύχεται...

Τέρμα το πολύ μπλα μπλα λοιπόν, ιδού τα 3 αμάξια τα οποία είναι στην λίστα μου να αγοράσω, παρακαλώ τσοντάρετε κάνα φράγκο γιατι μερικά είναι ακριβούτσικα:

1) Audi A3: αααααααχ
2) Alfa GT: αααααααααααααααααχ

3) Ferrari F599 GTB Fiorano: πιο προσγειωμένες καταστάσεις


ΥΓ: παρακαλώ οργανώστε ένα τηλεμαραθώνιο για το άπορο παιδάκι

10 comments:

black fairy said...

Aν οργανωσω και τσοντάρω στον τηλεμαραθώνιο, θα κληρονομησω το μικρο σου;;; :Ρ Δε φτάνει που έχεις δικό σου ΡΕ, και γκρινιάζεις;;; ΑΙΣΧΟΣ

ΠΡΕΖΑ TV said...

Παρε οτι αμαξι θες...αλλα μην τρεχεις...
Καποιος παθων...

unclejack said...

Το νο.1 είναι και στη δική μου λίστα πάνω πάνω. Συμφωνό και επαυξάνω για αυτό.
Φράγκο τσακιστό (ή ατσαλάκωτο απο μένα δε βλέπεις όμως χοχοχο).

Από το ως άνω δοκίμιο κρατάω μόνο τα εξής 3 σημεία.
ι) "ανάγκη δυναμικής οδήγησης"
ιι) "παίζει το τιμόνι"
ιιι) "η ιλλιγιώδης επιτάχυνση όταν υπερβαίνεις τις 4000 στροφές"

-ι) μου αρέσεις. κουλτουριάρικη προσέγγιση στο speed problem σου.
-ιι) κάνε και καμιά ζυγοστάθμιση
-ιιι) μου δίνεις την εντύπωση ότι πολύ σπάνια υπερβαίνεις αυτές τις στροφές, αν και Fiatάκι σου πρέπει να είναι αρκετά γρήγορα μιας και ειναι και sporting έδοσης.

Dimitris said...

Pάρε την alfa. Γεννεολογικά παίρνεις ότι πιο κοντά σε ferrari και ανεβαίνεις και ένα επίπεδο. Να δώσεις τα ίδια ή παραπλήσια λεφτά για hatchback όταν μπορείς να πάρεις ένα από τα ομορφότερα coupe που κυκλοφορούν; Άσε που έχει βρομίσει ο τόπος Α3!

ΥΓ: Η Ferrari καίει και επειδή δεν έχω δει πολλές να κυκλοφορούν μάλλον δεν είναι καλή :P

Stormrider said...

@black fairy
NAI NAI NAI οργάνωσε εσύ τον τηλεμαραθώνιο, φέρε μου την Μαριάννα να τσοντάρει τα λεφτά και το FIATάκι μου όλο δικό σου :)))

@πρέζα
προσοχή πάνω απο όλα

@θείος ιάκωβος
δε θέλει ζυγοστάθμιση, απλά απο τα 80 και πάνω τρίζει όλο το αμάξι!
το οτι είναι sporting μην φανταστείς ότι έχει κανα turbo κτλ, απλά αντι για 600-700 κυβικά που είναι συνήθως τα seicento αυτό είναι 1150

@δημήτρης
κι alfa έχει βρωμίσει ο τόπος δυστυχώς απο την 156 και μετά... :(

Γιώργος Μαργαρίτης said...

Γιατί να μην υπαρχει και μια wishlist με τα αμάξια που θέλεις να αγοράσεις, να τα βάλεις εκεί και όποιος θέλει να σου αγοράσει ένα από αυτά?

Ε ρε, τόσο επιχειρηματικό μυαλό και να χαραμίζομαι σε μεταπτυχιακά στην Ελλάδα...

Roark said...

Alfa με χίλια. Είχα την 156 9 χρόνια και χάρηκα οδήγηση. Μακριά από Γερμανούς. Πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες (και η λέξη ανάρτηση τους είναι άγνωστη).

Βέβαια εγώ μόλις "αλλαξοπίστησα" και πήρα Citroen C4.

Pixie said...

Ωραία φτηνά αυτοκινητάκια.
Δεν ξέρω μάλλον το audi και σε μαύρο χρώμα είναι super!Ax ήρθε το καλοκαιράκι και οπου φύγει φύγει.Βόλτες ονειρευόμαστε...

dimosthenis k said...

Κάποιοι δεν έχουν ούτε ένα αμάξι ακόμα.....

ο δείμος του πολίτη said...

Απολαυστικό κέιμενο.