Wednesday, May 02, 2007

Ένα κοινωνικό μήνυμα στην φοιτώσα νεολαία

όσοι απο εσάς νέοι μου μπήκατε σε ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο ακούστε το εξής, όσο πιο νωρίς το χωνέψετε τόσο το καλύτερο για σας:

ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ.

Στο ελληνικό πανεπιστήμιο δεν χρειάζεται διάβασμα. Όλοι περνάνε τα μαθήματα με αντιγραφή (και βαθμό φυσικά) απλά με το να δηλώσουν παρουσία την μέρα των εξετάσεων. Όσοι διαβάσατε, αγχωθήκατε, τρέξατε αντί να πάτε να πιείτε το καφεδάκι σας ή να κάνετε το μπανάκι σας (+ εμένα πρώτου και καλύτερου) ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ.

Η ελληνική παιδεία είναι ένα σύστημα βελτιστοποιημένο για να επικρατούν τα λαμόγια και οι καθυστερημένοι. Και μη μου αρχίσετε τα κυρήγματα. Καληνύχτα σας.

12 comments:

georgia said...

Είσαι θεός ρε γαμώτο, θεός. Δυστυχώς, ήρθες στο δρόμο μου αργά, πολύ αργά. (συγκεκριμένα, τέσσερα χρόνια μετά τη λήψη του πτυχίου).

Τα σέβη μου.

ο δείμος του πολίτη said...

Διαφωνώ, αλλάδεν θα προβώ σε κήρυγμα. Είναι θέμα ατόμων, σχολών ακι γενικά συγκυριών. Ας πω φιλοσοφώντας ότι ο μηδενισμός πάντα οδηγέι σε λάθη.

Stavros said...

και εγώ διαφωνώ!
Δεν διαβάζεις για να περάσεις τα μαθήματα. Διαβάζεις για να μάθεις. Το οτι περνάς τα μαθήματα πρέπει να είναι το αποτέλεσμα του διαβάσματος και όχι η αιτία.

Αν κάποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, τότε ας αντιγράφει και ας προσπαθεί απλώς να περάσει τα μαθήματα..

vpapanik said...

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Υπάρχουν μαθήματα που αξίζει να τα διαβάσεις και να τα μάθεις καλά και άλλα που είναι εντελώς άχρηστα.

Πτυχίο όλοι θα πάρουν με τον έναν η τον άλλο τρόπο. Οι άχρηστοι θα φανούν μετά.

Κουνουπι said...
This comment has been removed by the author.
Κουνουπι said...

Κι εγώ διαφωνώ εντελώς όμως δε θα το αναλύσω.
Καλή επιτυχία εύχομαι πάντως.

anisixos said...

εγω τωρα τι θεση να παρω;
νομιζα πως το πανεπιστημιο και μια σχολη σαν τη δικη μου (κοινωνιολογια) προωθει τη μορφωση και την αγαπη για τη γνωση, οτι αυτος ειναι ο σκοπος της.Διαψευστηκα πρωτα απο τους συμφοιτητες μου που τους νοιαζει μονο τι δουλεια θα κανουν και πιστευουν οτι τελειωνοντας τη σχολη αυτη δε θα κανουν τιποτα.Μετα παρακολουθησα τα μαθηματα, εμαθα γενικα πως λειτουργει το συστημα.Δε θα συμφωνησω ομως οτι οποιος διαβαζει για τη σχολη του ειναι μαλακας.Πιστευω ομως οτι οι σχολες δεν εχουν σκοπο να σου μαθουν πραγματα και να σε καλλιεργησουν αλλα να σου δωσουν ενα πτυχιο για να μπορεις να κανεις μια αναλογη δουλεια και να αποδειξεις οτι δεν εισαι και εντελως στουρναρι.

Pixie said...

Tελικά κανείς δεν καταλαβαίνει τον σαρκασμό σου. Αχ βρε storm!Συμφωνώ απόλυτα με το μπάχαλο των πανεπιστημίων και την συμπεριφορά του μαθητή που τα περιμένει όλα χωρίς κόπο.

Stormrider said...

ευχαριστώ όλους για τα σχόλια και την συνεισφορά τους στην κουβέντα...

να προσθέσω ότι εμμένω στη θέση του post μου, και να τονίσω ότι η φοιτητική ζωή είναι μία ευκαιρία (πολλές φορές η μοναδική) για να ασχοληθείς με τον εαυτό σου, να καλλιεργήσεις τα χόμπυ και τις leisure time δραστηριότητες σου και τα μαθήματα έρχονται δεύτερα.

γι αυτό ξανατονίζω ότι αξίζει πολύ περισσότερο να κάνει πράγματα που αγαπά κάποιος όσο είναι φοιτητής, παρά να λιώσει στο διάβασμα λες και είναι πανελλήνιες και να πάει στράφι ο χρόνος του αφου, όπως είπα και στο post, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

alekos markellos said...

Συμφωνώ, με την επιφύλαξη πως για πολλούς η φοιτητική ζωή, όταν δικαιολογημένα δεν σε οδηγεί στο "λιώσιμο" στο διάβασμα, οδηγεί στο...Ρουβά!
Διπλά χαμένος χρόνος, που δεν αναπληρώνεται.
Δεν σε αφορά, είναι προφανές πως δεν πετάς τον φοιτητικό σου χρόνο στα σκουπίδια, αλλά, τόσοι πολλοί διοχετεύουν τον χρόνο στην pop αυτο-κατανάλωση.

Optimus said...

Ποτέ δεν μπόρεσα να αγαπήσω το διάβασμα από την πλευρά του φοιτητή. Είναι ειρωνικό το ότι σπίτι μου, καθώς ασχολιόμουνα με coding ένοιωθα geek ενώ στο πανεπιστήμιο είμουν από τους τελευταίους μαθητές. Ίσως γιατί δεν μπορούσα την αναγκαστική ύλη, τα αντικείμενα που δεν με ενδιαφέρει την παρούσα στιγμή να διαβάσω, το ότι ήθελα να κάνω κάτι με όλα αυτά και όχι απλώς να αποστηθίζω γνώσεις, και ειδικά το να έχω να δώσω εξετάσεις μόνο και μόνο για να περάσω μαθήματα και να πάρω βαθμούς, έχοντας χάσει την έννοια της γνώσης και του πραγματικού κινήτρου. Με το ζόρι έβαζα τον εαυτό μου κάτω να διαβάσει :P

Και τότε οι συμφοιτητές μου έλεγαν "Μην είσαι μαλάκας! Κάνε σκονάκια.." και βγάζανε αυτοί τη σχολή σε 5-6 χρόνια και εγώ σε 8 με χαμηλό γενικό.

Αλλά τα σιχάθηκα όλα αυτά και είπα το διάβασμα όπως εννοείται σήμερα στα πανεπιστήμια δεν είναι για μένα. Μου ταιριάζει να κάθομαι και να πειραματίζομαι με τον υπολογιστή ή οτιδήποτε άλλο geeky hobby. Ίσως εκεί τα έφαγα τα 8 χρόνια αλλά πιστεύω πως έμαθα κάτι.

trying escape the truth said...

Για αυτό άλλωστε τη λένε φοιτητική ζωή και όχι φοιτητικό πήξιμο. Συμφωνώ και επαυξάνω, διαβασες για τις πανελλήνιες αλλά ως εκεί μετά πρέπει και το χρωστάς και στον εαυτό σου να αράξεις