Sunday, May 06, 2007

Επιτέλους! Λίγο TRUE mobile gaming!!!















Βλέπωντας με την πάροδο του χρόνου την εξέλιξη στην υπολογιστική ισχύ των κινητών, ζούσα με την αναμονή της ημέρας όπου τα παλιά, κλασσικά, αγαπημένα παιχνίδια που έπαιζα στον 386 θα αναβιώσουν στο κινητό μου.

Κι όταν λέω παλιά αγαπημένα παιχνίδια, αυτά δεν είναι άλλα από τα ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ adventures της μοναδικής Lucasarts. Παιχνίδια φτιαγμένα με μεράκι, έμπνευση, χιούμορ, καταπληκτικά γραφικά (ναι ναι ναι) και φυσικά ανεπανάληπτη ατμόσφαιρα.

Έτσι λοιπόν, με την απόκτηση του πρώτου symbian κινητού μου, κατέβασα για το ΝΟΚΙΑ Ν73 μου τον scummvm, έναν emulator για τα παιχνίδια της Lucas. Δεν μπορείτε να φανταστείτε την συγκίνηση μου όταν άκουσα γι άλλη μία φορά, μετά από πάρα πολλά χρόνια, την μουσική τίτλων του μεγαλειώδους Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Να σημειώσω ότι το παιχνίδι τρέχει ΚΑΛΥΤΕΡΑ από ότι στον 386 μου, ομαλότερα, με καλύτερη μουσική ΚΑΙ ποιότητα εικόνας. Η οθόνη του Ν73 είναι χορταστικότατη, ενώ το πλάτος της κάνει μία ελαφριά παραμόρφωση δίνωντας στο παιχνίδι μία widescreen αίσθηση... υπέροχο! Φυσικά ο χειρισμός με το joystick του κινητού είναι σαφώς κατώτερος, αλλά ποιός νοιάζεται όταν δεν πρόκειται για action game που απαιτεί αντανακλαστικά.

Επιτέλους, πάνω που είχα αρχίσει να αποδέχομαι την μοίρα μου ότι θα έχω για πάντα στο κινητό μου ένα tetris, ένα σκάκι κι ένα ποδοσφαιράκι (όλα τα υπόλοιπα mobile games είναι GAY-ικα) μπορώ να περνάω ευχάριστα τις πάσης φύσεως εκνευριστικές καταστάσεις αναμονής της ημέρας μου με λίγο ποιοτικό gaming, που οξύνει το μυαλό κι εφραίνει τη ψυχή.

ΥΓ: στις (ο θεός να τις κάνει) φώτο βλέπουμε εμένα να παίζω monkey island & Indiana Jones 4, φυσικά ακολουθούν περισσότερα (πχ Sam and Max όταν βάλω κάρτα επέκτασης, 160ΜΒ είναι αυτά...)

10 comments:

Eugenia said...

Yeah, it's pretty cool... Although using the joystick as a mouse to click things can be a bit daunting. How do you perform right click?

Pixie said...

Ωραίο κινητό και ωραία παιχνιδάκια!Και μου αρέσει η lucas arts.Εχω καιρό να παίξω στο κινητό γιατι είναι άθλια τα παιχνίδια.Μόνο τάβλι έχω σνιφ, κλάψ...

vpapanik said...

Σνιφ, συγκινήθηκα πρωί πρωί ;)

Stormrider said...

@eugenia
there are 2 function buttons at the left and right of the joystick, they perform left and right click respectively.

@pixie
δε χρειάζονται παιχνιδάκια, εσύ έχεις διάβασμα είπαμε!!! >:|

@vpapanik
πουν' τα νιάτα...

Γιώργος Μαργαρίτης said...

Σας γράφει ένας περήφανος κάτοχος νόκια 3330, που έχει μόνο φιδάκι και άλλες 2 μαλακίες, τις οποίες δεν έχω παίξει ποτέ. Αστο διάολο φιδάκι!

Όσο για old school adventures και "Lucas Art", τα συναισθήματα απερίγραπτα: Indiana Jones, Grim Fandango, Full Throttle, The Dig, αλλά και παιχνίδια που δεν ήταν της Lucas Art όπως Sam & Max, Broken Sword, Leisure Suit Larry, σταματάω εδώ γιατί θα γράφω μέχρι αύριο...

Δεν υπήρχε λόγος να αλλάξω κινητό καθώς αυτό που είχα και τηλέφωνα παίρνει και μηνύματα στέλνει, για φωτογραφική δε καίγομαι, αλλά με έβαλες σε σκέψεις με το σημερινό ποστ...

Stormrider said...

@margaritis

να σε διορθώσω το Sam and Max είναι της Lucas, βασισμένο στο κόμικ του Steve Purcell.

Optimus said...

Χέχε! Nice shots!!! Όταν έτρεχα το ScummVM στα handhelds της gamepark είχα πάθει την πλάκα μου. Εεε δεν περίμενα να το δω σε κινητά :)

Άραγε έχουν βγάλει και το Doom. Αυτό που με εντυπωσιάζει με αυτό το παιχνίδι είναι πως είναι τόσο cult πια που έχει φάει άπειρα ports, μέχρι και στις πιο άκυρες πλατφόρμες (π.χ. Ipod!, OLPC!!!, Mmmmkey!(dafakk!!! =). Ότι να είναι δηλαδή. Αν και λίγο άσχετο με το θέμα αλλά το θυμήθυκα :P

Λες να παίζει και τίποτα 8bit emulators για κινητά; Πρέπει να φτάνει η ισχύ..

Κκ.. ναφ

Stormrider said...

@optimus

ωωωχ... είχα ξαναδεί πολλές φορές doom σε ipod, αλλά όχι και σε ΝΑΝΟ!!!

τρέχω να βάλω το podzilla ;p

trying escape the truth said...

pixie εσυ τουλαχιστον έχεις κι ένα τάβλι εγώ που έχω ξεμείνει με το φιδακι όπως ο μαργαρίτης τι να πω?!
Δεν τα πάω και πολύ καλά με την τεχνολογία (στην καλυτερη play station και αν..) Ποιό είπαμε ότι έιναι αυτό το κινητό;;;;

Γιώργος Μαργαρίτης said...

@storm,
μπορείς να έχεις και δίκιο. Έχουν περάσει και κάποια χρόνια...

Δε παύει να είναι η πιο καλτ παιχνιδάρα, το πιο κάφρικο adventure!

Sam & Max forever!!