Tuesday, June 03, 2008

Major Mercedes Love

Έχω τρέλα με τις Mercedes. Τί κι αν έχουν ξεφτιλιστεί με το να γίνουν το σύμβολο του νεόπλουτου κομπιναδόρου ελληναρά; Η αλήθεια είναι οτι είναι έργα Τέχνης, εκπληκτικά αυτοκίνητα. Απίστευτη αίσθηση κύλισης, τρομερή άνεση, εκπληκτική εργονομία, κορυφαία ασφάλεια κι αξεπέραστο στυλ. Η γερμανική τεχνογωσία και φιλοσοφία στα καλύτερα της.

Ιδού μερικές απο τις αγαπημένες μου Mercedes:

1) Gullwing του '52, ένα απο τα ομορφότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών










2) CL650 AMG, ένα κτήνος με V12 612 άλογα










3) C180 kompressor, η δικιά μου!
















και φυσικά...
η ΥΠΕΡΤΑΤΗ merc, το απόλυτο dream-car για μένα, το οποίο δεν είναι άλλο απο την SL














9 comments:

rockordie said...

but u dot hav 'em u stupid ass, go fuk a sh33p

(Φαντάζομαι δεν το περίμενες αυτό ε;)

rockordie said...

Είπα να μην σχολιάσω στο προηγούμενο και να το βάλω εδώ σαν ανώνυμος αλλά το έχεις κόψει. Damn it

P.S: Δεν έχω κανένα σχόλιο για τα αυτοκίνητα, όπως κατάλαβες.

Stormrider said...

ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

i dnt ask ur opinion so sut da fck up u fking pussy, go fck... eeer... smthing!!

Αταίριαστος said...

Όταν λες δικιά μου για την C180 kompressor τι εννοείς; Με μια τέτοια πας στη σχολή;

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Ας ξεκινήσω από την 300SL. Όταν η Jaguar είχε ήδη προχωρήσει στην τοποθέτηση δισκοφρένων, η M-B επέμενε στα ταμπούρα (τα οποία, παρά το μέγεθός τους, απεδείχθησαν ανεπαρκέστατα) λόγω έλλειψης τεχνογνωσίας σ'αυτά. Η δε πίσω ανάρτηση ήταν το "μυστικό όπλο της Τσεχίας": αιωρούμενα ημιαξόνια, τα οποία, όταν έστριβες, άλλαζαν δραματικά το κάμπερ των πίσω τροχών (από μηδενικό ή ελαφρά αρνητικό σε ακραία θετικό), με αποτέλεσμα οι μισές "γλαρόφτερες" να έχουν σκοτώσει τους ιδιοκτήτες τους.

Για δε τις σημερινές, ουδέν σχόλιον. Η ποιότητα κατασκευής του παρελθόντος έχει πάει περίπατο (SLK με εσωτερικό επενδεδυμένο με πλαστικά μαύρα ΒΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΠΙΣΤΟΛΕΤΟ για να έχουν το ίδιο χρώμα με τα δέρματα - και τελικά γδέρνονται με το παραμικρό, τριγμοί και στις δυο γενιές της SLK, η δε ML που πρωτοξεκίνησε να κατασκευάζεται στις ΗΠΑ έτριζε πιο πολύ κι από Citroen Saxo), η αξιοπιστία υπέφερε πάρα πολύ εν ονόματι της προσθήκης απειράριθμων ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ευκολιών σε χαμηλό κόστος (βοήθησαν και οι "οικονομίες κλίμακας" όσο κράτησε ο γάμος με την αιωνίως προβληματική Chrysler), ενώ η οδική συμπεριφορά και το στήσιμο παραμένουν πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό της Alfa Romeo και της BMW.

Ευχαριστώ, δεν θα πάρω, υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές (Alfa Romeo και BMW, ενώ ετοιμάζει την επάνοδό της και η Lancia). Και επειδή ούτε η BMW κατάφερε να ξεφύγει από τη σύνδεσή με τον κομπλεξικό, νεόπλουτο κομπιναδόρο ΕΛ-ληναρά, προτιμώ τη Lancia (πριν την εξαγορά της από τη Fiat ήταν το αντίστοιχο της M-B στην Ιταλία, απλώς με ακόμα πιο ενδιαφέρουσες τεχνικές λύσεις και μεθόδους κατασκευής που προέτασσαν πρώτα την ποιότητα και μετά τη μείωση του κόστους, οδηγώντας έτσι σε πολλά οικονομικά προβλήματα) ή την Alfa Romeo.

Και υπάρχει κι ένας άλλος λόγος που θα προτιμήσω τους Ιταλούς: Δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να τους προμοτάρουν οι αρχιαπατεώνες του Auto Motor und Sport/Auto Τρίτη.

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Α, και η γενιά των 300SL ενεπλάκη στο δυστύχημα του Levegh, με 80 θεατές νεκρούς, αναγκάζοντας την Μ-Β να αποχωρήσει ντροπιασμένη για πολλά χρόνια από κάθε αγωνιστική δραστηριότητα ως κατασκευαστής πλαισίων.

Stormrider said...

@αταιριαστος
λολ όχι!

@αιρετικός
γι αυτό κι ονομάστηκε το συγκεκριμμένο αμάξι "widow maker"

συμφωνώ κι εγώ οτι η ποιότητα στις Mercedes είχε πέσει, δεν έχω συγκεκριμμένα στοιχεία στα χέρια μου απλά επικαλούμαι μία διαπίστωση του Jeremy Clarkson στο TG. Παρ' όλα αυτά τα high-end μοντέλα (βλ SL,CL κτλ) έχουν πράγματι κορυφαία ποιότητα.

Συμφωνώ για τις Alfa. Είχαμε 10 χρόνια μια 156 1.6 (πριν πάρουμε την C-class) και ήταν πραγματικά ένα υπέροχο αυτοκίνητο

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Αφήνω τον Clarkson στην άκρη - πολλές φορές λέει πράγματα μόνο και μόνο για να εντυπωσιάσει. Είχα δει μελέτες της JD Power (αυτό μας έλειπε να διάβαζα Auto Τρίτη...) και η διαπίστωση πως η ποιότητα είχε πέσει είχε το consensus όλων. Βέβαια, δεν θα πω ότι είναι χρέπια. Κατάφεραν, έστω θυσιάζοντας την πρόοδο σε άλλους τομείς (ειδικά στη δεκαετία του '80 και τώρα τελευταία που απλώς ικανοποιούν τα αυτοκινητιστικά βίτσια της αγοράς των ΗΠΑ), να έχουν ένα όνομα-συνώνυμο της αξιοπιστίας, της αντοχής και της ποιότητας. Δυστυχώς, αυτά τα χαρακτηριστικά έχουν αρχίσει να χάνονται τελευταία.

Υ.Γ.1: widowmakers ονομάσθηκαν και άλλα δυο οχήματα:

1. Το F-104 Starfighter (δες τις μικρουτσικες πτέρυγές του και συνδύασέ τες με την παρανοϊκή - για τότε - ώση του κινητήρα του, του τρομερού General Electric J79 και θα καταλάβεις γιατί).
2. Η Kawasaki Mach III (γνωστή σε αρκετούς και ως Samurai).

Υ.Γ.2: Την 156 1.6 πήρε τώρα μεταχειρισμένη ένας φίλος μου. Καταπληκτικό στήσιμο, εξ ίσου καλό με της κουπέ αδελφής της (GT - ελπίζω να είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου)... Αλλά δεν θα μείνει 1600άρα για πολύ η συγκεκριμένη 156. Θα γίνει GTA 3.2V6.

sexy11 said...

情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣,情趣,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,A片,A片,情色,A片,A片,情色,A片,A片,情趣用品,A片,情趣用品,A片,情趣用品,a片,情趣用品

A片,A片,AV女優,色情,成人,做愛,情色,AIO,視訊聊天室,SEX,聊天室,自拍,AV,情色,成人,情色,aio,sex,成人,情色

免費A片,美女視訊,情色交友,免費AV,色情網站,辣妹視訊,美女交友,色情影片,成人影片,成人網站,H漫,18成人,成人圖片,成人漫畫,情色網,日本A片,免費A片下載,性愛

情色文學,色情A片,A片下載,色情遊戲,色情影片,色情聊天室,情色電影,免費視訊,免費視訊聊天,免費視訊聊天室,一葉情貼圖片區,情色視訊,免費成人影片,視訊交友,視訊聊天,言情小說,愛情小說,AV片,A漫,AVDVD,情色論壇,視訊美女,AV成人網,成人交友,成人電影,成人貼圖,成人小說,成人文章,成人圖片區,成人遊戲,愛情公寓,情色貼圖,色情小說,情色小說,成人論壇


免費A片,日本A片,A片下載,線上A片,成人電影,嘟嘟成人網,成人貼圖,成人交友,成人圖片,18成人,成人小說,成人圖片區,微風成人區,成人文章,成人影城

A片,A片,A片下載,做愛,成人電影,.18成人,日本A片,情色小說,情色電影,成人影城,自拍,情色論壇,成人論壇,情色貼圖,情色,免費A片,成人,成人網站,成人圖片,AV女優,成人光碟,色情,色情影片,免費A片下載,SEX,AV,色情網站,本土自拍,性愛,成人影片,情色文學,成人文章,成人圖片區,成人貼圖