Sunday, December 07, 2008

Βλάκες ελεηνοί άπλυτοι

Ας ξεκινήσουμε με λίγη ιστορία:

  Η μέθοδος "βαράμε αβέρτα" των αστυνομικών εδραιώθηκε κατα την εποχή Πολύδωρα, όταν η ΝΔ έβλεπε οτι με τις τότε εκπαιδευτικές απεργίες και καταλήψεις κέρδιζε στις δημοσκοπήσεις. Οι γκεμπελίσκοι λοιπόν της κυβέρνησης (σωστά) συμπέραναν ότι προκαλώντας τους άπλυτους και δημιουργώντας σαματά, κέρδιζαν σε μεγάλο κομμάτι της κοινής γνώμης -τους περιβόητους πλέον "νοικοκυραίους του μεσαίου χώρου".

  Αποτέλεσμα; Προβοκατόρικες δηλώσεις απο κυβερνητικά στελέχη (βλ. δηλώσεις Στυλιανίδη πέρσυ) στις οποίες οι άπλυτοι -άλλο που δεν θέλαν- απαντούσαν με επεισόδια. Η κυβέρνηση έχωντας τη κοινή γνώμη με το μέρος της περνούσε νόμους ανενόχλητη, οι άπλυτοι κάναν την επαναστατική γυμναστική τους και γενικά ήταν ένα win-win game.

  Όμως όταν έχεις να κάνεις με μια ανίκανη κυβέρνηση κι ένα μάτσο ψευτοεπαναστάτες του κώλου που τους πατρονάρει η αντιπολίτευση, ποτέ τα πράγματα δεν μένουν πάντα τόσο ισορροπημένα. Κι απόδειξη τα χθεσινά.

Φτάνοντας στο σήμερα:

  Φυσικά κι ο μπάτσος σκότωσε το παιδί. Το οτι πρέπει να καταδικαστεί είναι λογικό συμπέρασμα κάθε ανθρώπου που έχει σώας τας φρένας. Κάποιοι όμως δεν το είδαν ως ένα μεμονωμένο περιστατικό κι αποφάσισαν να κάψουν τα πάντα.

  Αφού λοιπόν θέλετε να αναζητήσουμε τα βαθύτερα αίτια, εμένα το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι η μαλακία που δέρνει τους ψευτοεπαναστάτες αναρχικούς του κώλου. Αυτούς τους εργατοπατέρες της κακιάς ώρας, που μαθαίνουν στα παιδάκια (όπως το θύμα της ιστορίας) οτι είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ φυσιολογικό να πετάς πέτρες και μολότωφ σε ότι βρεις μπροστά σου. Αυτούς που έχουν ανακυρηχθεί "μαχητές των δρόμων", "κυνηγημένοι απο το Σύστημα", "ρομαντικοί επαναστάστες" και λοιπές πίπες.

  και μια παρατήρηση: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αυτό που λέει ο κάθε μαλάκας με περηφάνεια "αναρχία". Αυτή η λέξη είναι απλά ένας όρος κάποιου ιδιόμορφου αριστερίστικου marketing που στην πραγματικότητα σημαίνει: "δεν μου αρέσει το σύστημα κανόνων που διέπει την κοινωνία, αλλά ΔΕΝ θέλω να το φτιάξω, θέλω όλοι οι άλλοι να ζουν με το ΔΙΚΟ ΜΟΥ".

Δεν υπάρχει λοιπόν αναρχία με την έννοια "να ζούμε χωρίς κανόνες και νόμους". Όταν δεν υπάρχουν κοινά αποδεκτοί κανόνες και νόμοι, το κενό το συμπληρώνουν οι προσωπικοί κ υποκειμενικοί κανόνες του καθενός που πρέπει να αναγκαστεί να τους επιβάλει στους άλλους γιατι τα όρια ευθυνών-δικαιωμάτων δεν είναι καθορισμένα απο πουθενά. Αυτό λοιπόν πρακτικά σημαίνει:

 αποφασίζω πότε στα πανεπιστήμια θα γίνεται μάθημα. Εγώ θα αποφασίζω ποιός αύριο θα έχει δουλειά/μαγαζί. Εγώ λογοκρίνω/αποφασίζω ποιά βιβλία θα κυκλοφορούν στην αγορά. Εγώ αποφασίζω ποιός θα έχει αμάξι. Και τέλος ΕΓΩ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΠΟΙΟΙ ΝΟΜΟΙ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ, ΠΟΤΕ, ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ.

Εν κατακλείδι, δεν υπάρχει ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ στην ιστορία των κοινωνικών αγώνων, απο το "οι αναρχικοί μάχωνται το Σύστημα". Αυτό που πραγματικά κάνουν οι αναρχικοί είναι:

  1. να δικαιολογούν την παρουσία ισχυρών δυνάμεων καταστολής στις πορείες και στα συλλαλητήρια
  2. να τροφοδοτούν και να διογκώνουν την (υπαρκτή) αλαζονεία των μπάτσων κι να οδηγούν στα γνωστά τραγικά περιστατικά αστυνομικής βίας
  3. να δημιουργούν βεντέτες με την αστυνομία και μετά κρύβωνται σαν πουτανίτσες πίσω απο το ευρύ κοινωνικό σύνολο (επίσημα κόμματα, μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, πορείες, συνδικάτα κτλ)
  4. να πολεμάνε τους εργαζομένους καταστρέφοντας τις περιουσίες τους
  5. να αποβλακώνουν (ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ κι απο τις ειδήσεις των 8) την κοινή γνώμη, δίνοντας την εντύπωση οτι η ενεργός κ καινοτόμος πολιτική δράση είναι ένα τσούρμο ουρακουτάνγκοι που σπάνε ότι βρούνε μπροστά τους

Τί θα βγει απο την όλη ιστορία;

  Τα βλέπετε ήδη μπροστά σας, κι εντονότερα απο εμένα που είμαι εκτός Ελλάδος. Αυτό που προσωπικά δεν αντέχω να βλέπω είναι στο Facebook τον κάθε μαλάκα να ανοίγει γκρουπ και να κάνουνε διαγωνισμό στο κλάμα και την επαναστατική διάθεση. Μάλιστα στα forum αυτών των γκρουπ βλέπεις τύπους, εκμεταλλευόμενοι την επισκεψιμότητα, να διαφημίζουν σελίδες τους με αριστερό concept!!!

  Το ποιό τραγικό είναι αυτό το ελεηνό αριστερίστικο-mode στο οποίο μπαίνει η κοινή γνώμη κάτι τέτοιες ώρες. Να βλέπω στο facebook πάλι (sorry μόνο έτσι κρατάω επαφή με την κοινή γνώμη στην Ελλάδα) το κάθε κάγκουρα να γράφει post του στυλ "όταν το κράτος μπλα μπλα μπλα.. η αναρχία γίνεται καθήκον", "το κράτος... ο ιμπεριαλισμός...κτλ" και γενικά ότι διαβάζουν απο τον τοίχο της γειτονιάς τους.

ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΡΕ ΣΟΥΡΓΕΛΑ

  Τα ζώα που καίνε αυτή την ώρα την Ελλάδα νομίζετε οτι μάχονται για την μνήμη του παιδιού; Με αυτά που γίνονται το μόνο που θα καταφέρουν είναι να συσπειρώσουν τους συντηρητικούς και να την βγάλει καθαρή γι άλλη μια φορά η αστυνομία.

19 comments:

Eugenia said...

Well said Storm. What they are doing right now is xavales and looting the stores (free LCDs for all!!!), not anything with a real target in mind.

Stefanos said...

Πολύ ωραίο άρθρο Stormrider! Συμφωνώ με την Ευγενία, αν τους ένοιαζε στο ελάχιστο η υπόθεση της δολοφονίας το τελευταίο που θα τους απασχολούσε θα ήταν η καταστροφή της ξένης περιουσίας. Και επί της ουσίας όλοι αυτοί που κράζουν τα όργανα και ειδικά με τον τρόπο που το κάνουν δείχνουν πως στη θέση του αστυνομικού θα αντιδρούσαν με τον ίδιο αν όχι με χειρότερο τρόπο.

Sourotiri said...

Βαλτε δυο εικονες στο μυαλο σας.

Η πρωτη εικονα δειχνει εναν ενστολο καφρο να εχει προτεταμενο το οπλο του και να πυροβολει εναν πολιτη ή το γκλομπ του και να χτυπαει καποιον. Συνηθως τα θυματα ειναι αοπλοι ανθρωποι, για να μην πω οτι προκειται για παιδια και κοπελιτσες. Η διαφορα του μπατσου με το θυμα δεν ειναι -μονο- το οπλο, αλλα αυτο που τον διακρινει απο τον πολιτη ειναι κυριως η εξουσια που κατεχει.

Η δευτερη εικονα δειχνει εναν κουκουλοφορο καφρο να εχει στο χερι του μια πετρα ή μια βομβα μολοτωφ ή ενα σιδερο και να τα σπαει ολα γυρω του. Δεν θα σας πω οτι καιει τραπεζες ή καταστηματα μεγαλων πολυεθνικων εταιρειων, ουτε καν ακριβα αυτοκινητα. Φανταστειτε οτι καιει και ρημαζει απλα μαγαζακια, αυτοκινητα που φαινονται οτι δεν ανηκουν σε πλουσιους ανθρωπους.

Ο πρωτος, ξεσπαει τα κομπλεξ του σε ανθρωπους απο την Κυπρο, που φορανε πρασινα σταρακια, ή που απλα του την ειπαν. Δεν ειναι η δουλεια του αυτη, δεν πρεπει να τιμωρει η αστυνομια αλλα η δικαιοσυνη. Η δουλεια της αστυνομιας ειναι να πιανει τους κακους και να τους παραδιδει -οσο το δυνατον πιο αθικτους- στην δικαιοσυνη. Πολλες φορες δεν ειναι μονος του, αλλα εχει για παρεα και αλλους συναδελφους του που σπανε πλακα ομαδικα βαρωντας ενα ατομο μονο.

Ο δευτερος, ξεσπαει τα κομπλεξ του σε αντικειμενα, σε ο,τι βρεθει στο περασμα του. Δεν ειναι η δουλεια του αυτη, προφανως, δεν ειναι κανενος δουλεια να σπαει τα παντα. Ομως ο δευτερος ανθρωπος δεν βγαινει καθε μερα για καταστροφες, παρα μονο σε συγκεκριμενες περιστασεις. Ποτε δεν ειναι μονος του, παντα κρυβεται μεσα στο πανεπιστημιο για να βρει ασυλο, και επηρρεαζει και την ζωη πολλων πολιτων μιας και για χαρη του κλεινουν δρομοι, διακοπτεται η κινηση, κτλ.

Ο πρωτος ανθρωπος εχει επιλεξει να φορεσει μια στολη και να γινει πειθηνιο οργανο ενος σωματος ασφαλειας που σε καμια κατοσταρια "μεμονωμενα περιστατικα" τα τελευταια χρονια εχει σκοτωσει, εχει τραυματισει, εχει δειρει ανελεητα, εχει ξεφτιλισει, εχει βιασει πολιτες, οχι απαραιτητα ενοχους. Συνηθως τα οπλα αυτου του σωματος ασφαλειας "εκπυρσοκροτουν" και σφαιρες "εξοστρακιζονται". Ολα αυτα τα ξερει και πριν φορεσει την στολη, αρα, φορωντας την, τα δεχεται.

Ο δευτερος εχει επιλεξει να φορεσει μια κουκουλα και να γινει πειθηνιο οργανο καποιων περιεργων κεντρων αντιεξουσιας ή ακομη και των βιαιων ενστικτων του, με αποτελεσμα να φερεται ζωωδως σαν κανιβαλος καφρος ζουλου. Η ευρυτερη ομαδα στην οποια ανηκει εχει σπασει, εχει ρημαξει. Αν καποια στιγμη εχει στραφει εναντιον ανθρωπων, αυτοι ειναι οι ανθρωποι της πρωτης εικονας. Ποτε δεν υποστηριζει οτι η πετρα εφυγε κατα λαθος απο το χερι του. Ολα αυτα τα ξερει και αυτος πριν αρπαξει την πετρα, και αρα, τα δεχεται.

Ο πρωτος μερικες φορες φοραει κουκουλα και παρεισφρυει μεσα σε πορειες και συγκεντρωσεις ανθρωπων της 2ης εικονας και τους ρουφιανευει, τους κατασκοπευει, μπορει να προκαλει και ο ιδιος επεισοδια για να τους σπιλωσει.

Ο δευτερος δεν φοραει ποτε τα ρουχα των αλλων. Ουτε τους ρουφιανευει, ουτε τους κατασκοπευει, ουτε προσπαθει να τους σπιλωσει. Δεν χρειαζεται αλλωστε, τα καταφερνουν και μονοι τους.

Ο πρωτος στην προσωπικη του ζωη μπορει να εχει μια διαφορετικη αισθηση της πραγματικοτητας απο την πραγματικη. Σε πολλες περιοχες της χωρας απολαμβανει ενα αλφα κοινωνικο στατους, το οποιο ισως του δινει ευκαιρια να προβει και σε παρανομες ενεργειες, ξεροντας οτι η συναδελφικη αλληλεγγυη μπορει να τον σωσει. Ετσι, μπορει να προσφερει προστασια σε νυχτερινα μαγαζια, να εμπορευεται ναρκωτικα ή απλα να ζηταει ανταλλαγματα απο πολιτες για να μην τους κοψει κληση.

Ο δευτερος στην προσωπικη του ζωη μπορει να ειναι φοιτητης ή να ειναι ενα παιδι που να μην εχει στον ηλιο μοιρα. Σε καμια περιοχη της χωρας δεν απολαμβανει κανενα κοινωνικο στατους, ενω μπορει και να προβαινει σε παρανομες ενεργειες, οπως το να αγοραζει ναρκωτικα είτε απευθειας απο τον πρωτο ή με την σιωπηρη συγκαταθεση του πρωτου. Μπορει επισης να κλεβει λεφτα και πολυτιμα αντικειμενα μηπως και μπορεσει να εξασφαλισει την δοση του, μιας και ειναι εθισμενος σε αυτην.


Αν λοιπον μου εβαζαν τις δυο εικονες διπλα διπλα, δεν θα διαλεγα καμια απο τις δυο. Καμια απο αυτες τις εικονες δεν με τιμαει σαν πολιτη, ουτε και περιγραφει καποια ευνομουμενη πολιτεια. Αν ομως μου εβαζαν το μαχαιρι στον λαιμο και ΕΠΡΕΠΕ να διαλεξω, δεν θα διαλεγα σε καμια περιπτωση τον πρωτο. Τουλαχιστον ο δευτερος μου φαινεται πιο ειλικρινης και λιγοτερο επικινδυνος.

Eugenia said...

The shooting was simply a memonomeno peristatiko and the politeia should just take care of it with a public trial. Having some rejects burning cars and stores is not bringing anything new to the country, except misery. It's wrong, no matter how you see it. If these people wanted to protest something, they should do so PEACEFULLY, and only move to more measures (usually through legal means) if the public trial ends up being unfair.

Etsi kanei o kosmos. Oxi na ta kaine ta panta gyrw tous. Autos o ilithios o astynomikos itan enas. Alla autoi oi ilithioi hooligans einai 500 i 1000. And this is sad.

Stormrider said...

@Eugenia
αυτοί είναι κάτι βαρεμένοι τύποι που ψάχνουν αφορμή για να τα σπάνε. Εδώ καίνε την χώρα με το παραμικρό, φαντάσου τώρα που υπάρχει και σοβαρή αφορμή

@Στέφανος
good point. Όταν αντιδράς έτσι απλά δείχνεις οτι είσαι ίδιος με αυτόν

@Σουροτήρι
Εγώ δεν διαλέγω κανέναν, ακόμη και με πιστόλι στο κρόταφο. Και οι 2 εκφράζουν διαφορετική πτυχή της κοινωνικής βλακείας

Όσο για τους αναρχικούς, στην "κανονική" ζωή τους μην πέρνεις κι όρκο οτι είναι κάτι ταλαιπωρημένα και κατατρεγμένα παιδάκια. Πολλοί απο αυτούς είναι κάτι κακομαθημένα βουτυρόπαιδα που βρήκαν αυτό το χόμπυ γιατι δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν.

Και διαφωνώ κάθετα οτι ο αναρχικός δεν απολαμβάνει υψηλό κοινωνικό στάτους. "Μαχητές της ελευθερίας", "επαναστάτες" κτλ τους θεωρεί σημαντικότατη μερίδα τόσο της κοινής γνώμης όσο και της αντιπολίτευσης. Γι αυτό έχουν αυτό το άσυλο και κάνουν ότι κάνουν τόσα χρόνια τώρα.

Γενικά θεωρώ κτηνώδες να εκμεταλλεύεσαι το θάνατο ενός παιδιού ως άλλοθι για να βγάλεις τα κόμπλεξ της καταστροφικής μανίας σου.

Τέλος για τους μπάτσους, τα χουμε πει, δεν χρειάζεται να λέμε τα ίδια και τα ίδια συνέχεια αφού τα ξέρουμε όλοι.

Sourotiri said...

Eugenia, let me doubt about how "isolated" are tens or hundreds of "isolated incidents" that have taken place in the last years. In my opinion, the greek police acts like this shit much more often than you believe.

As far as the anarchists are concerned... As I said before, i dont like them either, but if I had to, i would prefer them from the cops. Of course, burning people's cars is not a normal option. But on the one hand you have cops that kill, and on the other hand you have hooligans that burn.

In Greece we say that where there is action, there is also reaction. What's happening now is just the last drop that put fire in a war which is taking place for years and years. But now, there is one difference. The public rage is heading towards the cops, for the first time, not towards the anarchists. Right now, 15year old students are attacking police departments, expressing their rage towards the cops. Yesterday, 30 and 40 year old residents where throwing things towards the cops on the street from their balconies. You see what I mean?

The ideal would be that there was a peaceful demonstration going on now. I agree with that. But this is not an ideal world.

Stormrider, σεβαστη η γνωμη σου.

Eugenia said...

There is no reason to write in English btw. I can understand Greek fine, it's just that I write faster in English.

Now, regarding the "bad cops". I don't believe that Greece has more "bad cops" than US or UK or whatever. They are just people who try to do their job. Shit happens sometimes, in any country. I think you are overestimating the problem to give a good cause to the anarchists. They have none.

And as I said, the way to go against a potential problem is through peaceful protesting and legal means. Not via burning other people's properties. Lobby your vouleuti if you require a change in a law, or go to the Areio Pago to change another. That's how you can make real change. Not by breaking vitrines.

These people are just doing havale. They got an opportunity to have some fun and be in the news. There is no good reason behind their actions.

DennisV said...

Η αποψή μου είναι ότι η ιστορία αυτή είναι απόλυτα στημμένη. Όλο το concept θυμίζει κλάσσικο τηλεοπτίκο μελόδραμα. Ένα παίδι "κάλης οικογενείας" (ποίος ξέρει τι σκελέτοι κρυβονταί στο ντουλάπι) βρισκέται στα Εξάρχεια οπού ένας αστυνομικός ο όποιος δεν είχε παρουσιάσει ανάρμοστη συμπερίφορα (ή τουλάχιστον έτσι λένε τα αρχεία της αστυνομίας) το πυρόβολεί (για ποιόν λόγο δεν έχουμε καταλάβει). Με ταχύτητα "αστράπη" όλο το κέντρο των Αθηνών καίγεται ένω "παράξενα" βρισκόνται εκεί κοντά τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης με έτοιμες τις μαρτυρίες των περάστικών. Και παρόλο που οι "αναρχικοί των καλών οικογενείων" μου ειναί η αντιπαθέστερη πολιτική ομάδα (πιστεψτέ με, γιος δικαστών είμαι, ξερώ κάλα πως οι αναρχικοί που ανήκουν στα λαίκα στρώματα τους βαζούν σε μπουντρούμια τόσο βαθία που όχι μονό δεν βγαίνουν αλλά και δεν υπάρχουν και "αντεπιθέσεις διαμαρτυρίας") δεν μπορώ παρά να συμπόνεσω ένα παιδί 3 χρόνια μικρότερο μου που πέθανε. Αυτό δεν αλλάζει βεβαία ότι αυτό το γεγόνος όχι μόνο σημαίνει τον τελείωτικο θανάτο του αναρχίσμου στην Ελλάδα ως ιδέα αλλά και την ελεύση του Χομπσιανού κράτους και την εμφάνιση του νεού Παπαδόπουλου που πολύ φοβάμαι οτί ειναί αναποφευκτή η ελευσή του. Και αυτά ενώ η Αριστερά κλαίγεται για την ιδιοκτησία και την αγορά που αλλότριωνει τον ανθρώπο από την φυσή του. Εδώ ο κοσμός καιγεταί και η γρία χτενίζεται
ΥΓ. Κοίτα να μεινείς εκεί που εισαί Stormrider. Θα ακολουθήσουμε και εμείς

Manoliscus said...

Well said, Stormrider.
I would hesitate to follow through the storm, though ;)

Alroud said...

Πάντα, ,πάντα το παρακράτος δρα σε συνεργασία με το κράτος ή υπέρ του κράτους. Γι' αυτό, εξάλλου, το λένε και παρακράτος, γιατί βρίσκεται παρά (=δίπλα) του κράτους. Συμφωνώ μαζί σου.

Ξέχασες, ωστόσο, να αναφέρεις τη γραφικότητα του ΛΑΟΣ που από τη μία ρίχνει ευθύνες και στις δύο πλευρές και από την άλλη κάνει κοκοκό για το παρελθόν των προβεβλημένων στελεχών του και τις περήφανες φωτογραφίες τους με λοστάρια στις υπηρεσίες... ευαγών ιδρυμάτων.

Το παιδί της πλατείας said...

Αν και πρώην αντιεξουσιαστής σαν πιτσιρικάς πέταγα μολοτώφ πλέον αυτά τα κάνουν άτομα ηλικίας 16 με 23.
Η αναρχία όμως δεν είναι μ μια μολοτώφ και κάψιμο μαγαζιών.

Αυτοί που το κάνουν είναι άτομα χωρίς μυαλό και ουσία.

Γιατί το κάνουν αυτό?

Για να βγάλουν την αντίδραση ενάντια στους πατεράδες τους

Για να βγάλουν την αντίδραση ενάντια στο ΠΑ.ΣΟΚ και στην ΝΔ που οι γονείς τους είναι μέλη τους

Για να δείξουν ότι με την κουκούλα κάνεις μια αντίσταση ενάντια στον καπιταλισμό.

Αντίσταση με τον Καπιταλισμό γίνεται μαζικά και συντονιστικά.

ΥΓ
Μην πέρνεις χαμπάρι που έχω avatar ένα κουκολοφόρο

ΥΓ1
Να δω τώρα αν ο Καραμανλής με αυτά που κάνει θα πέσει η όχι?

ΥΓ2
Τσέκαρε σε παρακαλώ την άποψη μου αυτή
http://topaiditisplateias.blogspot.com/2008/12/blog-post_08.html

ΥΓ3
Ο Νικόλας άσιμος είχε βρεί την λύση παλαιότερα
http://www.youtube.com/watch?v=E4wS0U31ugI

Pixie said...

I think that its sad that some people are taking advantage of the death of a boy.Saying that we really face an upheaval and a deep crisis that is reflected by all the riots and demonstrations.We need change.

Elias said...

Κάθε φορά που τσατίζεσαι μ' αυτά που διαβάζεις στο Facebook, ρίχνε μια ματιά σ' αυτό το σχόλιο και θα σου φεύγουν μονομιάς όλα τα νεύρα.

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Δεν τα μασας τα λόγια σου Stormrider, αυτό είναι γεγονός. Και καλά κάνεις. Έχω χορτάσει από "αναρχικούς" και "αριστερούς" και "προοδευτικούς", αλλά και από "αγανακτισμένους πολίτες" που περιμένουν πότε θ'αναστηθούν ο Γεώργιος Παπαδόπουλος κι ο βασιλικός επίτροπος ο Γιάννης ο Λιαπής.

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Δες λίγο αυτό το άρθρο του Economist: http://www.economist.com/opinion/displaystory.cfm?story_id=12773095

psarog said...

Τον Κροπότκιν και τον Μπακούνιν τους έχεις ακούσει ποτέ?

Stormrider said...

όχι, τώρα διαβάζω γι αυτούς wikipedia

psarog said...

Και απλά να συμπληρώσω ότι στη Σομαλία δεν έχουν κράτος με τη μορφή που το γνωρίζουμε εμείς από το 1991.
Και για να μην παρεξηγηθώ, εγώ απλά προσπαθώ να αντικρούσω αυτό που έγραψες πέρι όρου marketing.

sa said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優