Sunday, June 07, 2009

Clown Wars + other news

* Ποιός έγραψε τους διαλόγους γι αυτή τη μαλακία το Clone Wars; ο 6χρονος γιός του Lucas;;; Πιστεύω οτι είναι καιρός ο εν λόγω τύπος να παρατήσει τελείως την σεναριογραφία και να αφήσει το άθλημα στα χέρια σοβαρών ανθρώπων της community. Γιατι έτσι όπως πάμε, θα γίνουμε στρουμφάκια.

* Συνεχίζω να μην μπορώ να καταλάβω πως γίνεται τόσος κόσμος να μου λέει οτι το Star Trek γάμησε. Κι όχι απλά γάμησε με την έννοια οτι πέρασε η ώρα ευχάριστα, αλλά είχε λέει "καλό σενάριο κι ερμηνείες".. Ε-Λ-Ε-Ο-Σ

* Έχει αρχίσει να μου λείπει το καλοκαίρι στην Ελλαδάρα (καθ'ότι λιώνω εδώ για διπλωματική). Φυσικά κάτι φιλαράκια που κατέβηκαν αυτό το διάστημα για διάλειμμα παραπονιούνται οτι δεν άλλαξε τίποτα ("όπως τα ξερες"). Μα αυτό θέλω κι εγώ! Μπανάκια, καφεδάκια το απόγευμα, beach bar, σαπίλα κτλ. Ελπίζω στο διάστημα μεταξύ master και δουλειάς/PhD να βρω χρόνο να κάτσω κανα μήνα κάτω να σαπίσω άσχημα. Αλλά δε πειράζει, τουλάχιστον εδώ στη πέφτουν οι γκόμενες, άντε να πας Ελλαδάρα στη κάθε πατσαβούρα να κάνεις το μαλάκα της.

* Μπορώ να πώ οτι μου αρέσει πάρα πολύ ο καιρός. Γύρω στους 16 βαθμούς, ούτε κρύο ούτε ζέστη, πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα. Άντε να χαλαρώσει το πρόγραμμα να αρχίσουμε και καμμιά εκδρομή Isle of Skye. Προς το παρόν μπυρίτσες τα απογεύματα με καλή παρέα.

* Η αγάπη μου για το MATLAB είναι γνωστή και διαδεδομένη, βέβαια όταν πρόκειται για vectorization του κώδικα (κάτι σαν optimization για να τρέχει γρηγορότερα) τα πράγματα αλλάζουν. Ακόμη και το πιο απλό for-loop γίνεται σπαζοκεφαλιά.

* Η αγάπη μου για το δε LateX μπορεί να είναι καινούργια, αλλά ωριμάζει με την πάροδο του χρόνου. Βασικά έχω φτάσει σε σημείο που δεν μπορώ να διανοηθώ πώς υπάρχουν πανεπιστημιακοί (όπως οι περισσότεροι στην Ελλαδάρα) που γράφουν papers σε Word!!! (έχω την υποψία οτι κι ο vpapanik κάνει κάτι τέτοια αλλά τεσπα, απο άτομο που κράζει τους mac τί περιμένεις χαχα ;) Ειλικρινά βρήκα αυτό που χρόνια έψαχνα: έναν κειμενογράφο που να δίνω βάρος στην δομή του κειμένου, να φτιάχνει εύκολα μαθηματικές εξισώσεις και να μη με πρίζει με άχρηστες stylistic παπαριές.

* Για πρώτη φορά στα χρονικά μου έχω κι επίσημα access στο cluster του εργαστηρίου μας με 500 8πύρηνους επεξεργαστές για να τρέχω τα πειράματα μου! Φυσικά, απειλώ τους supervisors μου οτι θα εγκαταστήσω κάνα Football Manager με φορτωμένα όλα τα πρωταθλήματα να το βάλω να τρέχει αχχαχαχα αλλά τεσπα!

* Λατρεύω το Red Alert 3. Μπορεί να μην ήμουν ποτέ fan των Red Alert καθ'ότι προτιμώ το original σύμπαν των Command and Conquer, αλλά είναι τόσο τρελό, τόσο αυτοσαρκαστικό, τόσο στα @@ του που έχω ξετρελαθεί! Και οι ηθοποιοί που παίζουν στα cut-sequences;;; Θ-Ε-Ο-Ι

* Το πρώτο πράγμα που θα κάνω με τον πρώτο μου μισθό είναι να αγοράσω επιτέλους μια ηλεκτρική κιθάρα. Απωθημένο χρόνων, έπαιξα πρόσφατα και μου ξανάρθε η καύλα...

* Γυναικίες φιλίες. Ειλικρινά τραγικές καταστάσεις. Στην παρέα μας είναι 2 που το παίζουν κολλητές και όταν λέμε ΜΙΣΙΟΥΝΤΑΙ το εννοώ. Όλη μέρα αγκαλίτσες, κι όταν μένει η μιά μόνη της αρχίζει και θάβει την άλλη σε σημείο αρρωστημένο. Και να 'ταν το μόνο περιστατικό που έχω δει τα τελευταία χρόνια... Και μου αρέσει που τις ρωτάω "μα καλά, γιατί τότε κάνετε παρέα;" και δεν μπορούν να απαντήσουν. Μάλλον τρέφονται απο την μιζέρια του ανταγωνισμού χαχαχαχ GIRL POWER που λέμε! ΧΑΧΑΧΑΧΑ

* Slayer-Manson σε περιοδεία;;; Γιατί δεν έρχεστε ρε κοπέλια μου κι απο το Νησί να σας ακούσουμε να μας διασκεδάσετε, να χαρούν τα αυτάκια μας και να ευφρανθεί η ψυχούλα μας;;;

* Πώς θα ζήσω μέχρι την επόμενη σαιζόν House; Τί φινάλε ήταν αυτό φέτο θέε μου!!!

* ..ή ακόμη χειρότερα: άκουσα οτι στο sequel του Dark Knight, ονόματι Caped Crusader, θα παίζει ο ΘΕΟΣ μου Phillip Seymour Hoffman στο ρόλο του Penguin... Ω ΘΕΟΙ ΠΟΙΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2011;;;;;;;;;;

χμμμμ αυτά προς το παρόν, take care you all

No comments: