Monday, February 02, 2009

Ψιψιψίνια και ψοψοσκατά

Δεν ξέρω τί έχετε πάθει όλοι και στο facebook/MSN/blog/myspace σας κάνετε quote ατάκες απο την κάθε ΕΛΕΗΝΗ ΚΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΗΚΗ διαφήμηση που παίζεται τώρα στην ελληνική τηλεόραση, του κάθε πανίβλακα διαφημιστή που την έχει δει οτι κάνει viral marketing κι έτσι.
Για να είμαστε ξεκάθαροι απο τώρα, την επόμενη φορά που θα δω οποιουδήποτε είδους status message/group name/bulletin post κτλ το οποίο θα αφορά:

- τη φουκαριάρα τη μάνα/θειά σας
- τα ψιψιψοσκατά-δεν-ξερώ-πώς-λέγονται
- τον προπονητή που φωνάζει απο τον πάγκο

θα πάρω την πρώτη πτήση της British Airways και θα έρθω εκεί και θα σας ταίσω το πληκτρολόγιο.-

12 comments:

uncle said...

χαχαχα, αφού κατέβηκαν και οι αγρότες στην Αθήνα, κατέβα και συ από κει!!

Optimus said...

Χεχε, είχες πολύ καλό timing με αυτά που μου συμβαίνουν αυτόν τον καιρό. Facebook, Myspace και άλλες κουράσεις είναι sites που κάποτε γράφτηκα και εγώ λόγω της μόδας αλλά ποτέ δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ. Έχω τόσα accounts αλλά έχουν αραχνιάσει. Πριν λίγες μέρες ξαναμπήκα στο facebook για να προσθέσω κάτι γνωστούς και από τότε μου έρχονται συνέχεια requests να παίξω το τάδε ηλήθιο παιχνίδι ή να εγγραφώ στην τάδε χαζή ομάδα που αναρρωτιέμαι ποιός ο λόγος να χάσω τον χρόνο μου επειδή μου τη σπάει που κάθεται ο άλλος στις κυλιώμενες ή αν λέμε στις μια ή στη μια η ώρα. Πώπω με του που ξαναλόγκαρα στο facebook το συχάθηκα! Πάω να γράψω κανάν κώδικα στην C να ηρεμήσω :P

Optimus said...
This comment has been removed by the author.
Georgios said...

Μάλλον είμαι πολύ στον κόσμο μου γιατί τα έχω δει αυτά στο fbook, αλλά δεν ξέρω από που είναι... Πρέπει να αρχίσω να βλέπω περισσότερη τηλεόραση. Πότε θα γράψεις κάνα άρθρο για αυτούς που δεν μπαίνουν στο facebook και το κράζουν γιατί και καλά σνομπάρουν τον σκοπό του ή λένε ότι δεν έχει σκοπό και παρ'όλα αυτά έχουν προσωπική σελίδα, 2 μπλογκς, τουίτερ κτλ κτλ...;:Ρ

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Καλά, έχεις χάσει επεισόδια εδώ. Έγινε πανικός με τα βλακόμουτρα του indymedia επειδή αποκαλύφθηκε ότι τα indymedia Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Σκωτίας (!!!), Βαλένθια κλπ φιλοξενούνται χωρίς άδεια κανενός (δηλαδή με το φασιστικό "έτσι θέλω" των "αντιεξουσιαστών") σε διακομιστές του ΕΜΠ και του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχω ήδη κάνει σχετικό σχόλιο... Μιλάμε για τρελό γέλιο.

Stormrider said...

@θείος
δυστυχώς δεν είμαι αγρότης, αυτά που θέλω να καλλιεργήσω δεν μπορώ...

@όπτιμους
η C σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες έχει αποδειχθεί οτι μάλλον εκνευρίζει παρά ηρεμεί σώμα και πνεύμα... σου προτείνω τίποτα python ή java

@γιώργος
έχω ήδη θίξει διάφορες πτυχές του facebook σε παλαιότερα ποστ, αλλά σίγουρα λείπουν αρκετά ακόμη. Έπεται ποστ

@αιρετικός
Είναι μία αυθόρμητη λαϊκή επιταγή το να ανεβάζουν οι Αγωνιστές της Ελευθερίας το Indymedia σε όποιο server θέλουν. Είσαι φασίστας και πράκτορας του Μπους (ναι ναι, του Μπους) όταν λες οτι το έκαναν με το "έτσι θέλω".
Και για να μάθεις, θα δώσω τα στοιχεία σου να έρθουν σπίτι σου να ανεβάσουν στο pc σου έναν FTP server με τραγούδια του Manu Chao.

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Ο Manu Chao μ'αρέσει, αλλά μόνο το καλοκαίρι, σε ωραία, σχετικά ήσυχη παραλία κι έχοντας δίπλα μου όμορφα κορίτσια topless, με στρινγκάκια της Alphamoda (γιατί είναι φίλη μου αυτή που τα φτιάχνει), της Colleen Kelly και της Malibu Strings - και εννοείται ότι θα έχουν κάνει ΠΛΗΡΗ αποτρίχωση σε όλο τους το σώμα (άρα τα αναρχομούνια με τα οποία κάνουν παρέα οι του Indymedia αποκλείονται αυτομάτως). Αν μπορούν να μου προμηθεύσουν τέτοια φίνα κοριτσούδια, τότε καλώς να ορίσουν. Αλλιώς να πάρουν τις τρίχες τους και να πάνε σε καμιά στάνη την εποχή που κουρεύουν τα πρόβατα να κουρευτούν κι αυτοί (άσε που δεν τους έχω ανάγκη για να μου προμηθεύσουν τραγούδια των Mano Negra και του Manu Chao, αφού έχω τα CD αγορασμένα έτσι κι αλλιώς).

Για ν'ανεβάσουν FTP server στο σπίτι μου τώρα... Χλωμό. Θα πρέπει πρώτα να υπερνικήσουν το ανυπέρβλητο εμπόδιο της άθλιας ποιότητας των γραμμών του (π)ΟΤΕ. Σιγά μην τα καταφέρουν.

Τώρα, όπως βλέπεις, είμαι και σεξιστής.

Georgios said...
This comment has been removed by the author.
Georgios said...

Νομίζω οι αξύριστοι είναι οι κνίτες, όχι οι αναρχικοί... Όσο για το άλλο, τη στιγμή που ζούμε σε έναν κόσμο με χρήματα κτλ φυσικά και έπρεπε να πληρώνουν για τα σάιτς τους. Αλλά σκέψου ότι η λογική τους είναι να μην υπάρχει κτήση- μόνο χρήση, οπότε αυτό που κάνουν στον "ιδανικό" ουτοπικό τους κόσμο θα ήταν ο κανόνας. Ας προσπαθήσουμε να κρίνουμε πράξεις ΚΑΙ από το πως τα βλέπουν οι άλλοι τα πράγματα, όχι μόνο εμείς με τα δικά μας πιστεύω... Έτσι ίσως να μπορέσουμε να είμαστε λιγότερο σκληροί όταν κρίνουμε:)

(σορρυ για το comment... δεν υπάρχει edit ε;)

Ο Αιρετικός - The Heretic said...

Όσοι ζουν στον δικό τους ουτοπικό κόσμο χρειάζονται ένα wake-up call με σχολιασμό επιπέδου Dr. House, MD.

Georgios said...

ax0xa0xa0a00ax! Συμφωνώ!! Αλλά άσε και λίγο ρομαντισμό να υπάρχει! Έτσι για να ξεχνιόμαστε μερικές φορές...

sa said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優