Tuesday, October 09, 2007

θέμα Χριστόδουλου: αθάνατη ελληνική κακομοιριά

Μπορεί πολλοί να το παίζουν εκ των υστέρων ειδικοί και δικαιωμένοι για τις εκτιμήσεις τους, αλλά εγώ έλεγα απο την αρχή της ιστορίας "μα καλά, κάνεις μεταμόσχευση όταν έχει μεταστάσεις ο ασθενής; κι ο ίδιος θα ταλαιπωρηθεί, και το μόσχευμα θα πάει στράφη."

Είμαι σίγουρος ότι ο δρ Τζάκης το ήξερε αυτό, εξάλλου το άφησε να εννοηθεί σε πάμπολλες δηλώσεις του το καλοκαίρι. Επομένως δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση το παπαδαριό να του έβαλε τα δυό πόδια σε ένα παπούτσι έτσι ώστε να γίνει παρ' όλα αυτά η μεταμόσχευση, καθώς και να παρακαμφεί η μακρά λίστα αναμονής (σύμφωνα με τους κανόνες της ο Χριστόδουλος θα ήταν απο τους τελευταίους).

Η νεοελληναράδικη κουτοπονηριά των ΜΜΕ βρίκε τον νέο της αντίπαλο: τον καθηγητή Τζάκη και την χειρουργική ομάδα του στο κέντρο του Μαϊάμι. Μάλιστα ο τρισάθλιος γ. οικονομέας (ύψιστος υμνητής της ελληνικής βλαχοκουτοπονηριάς σε πάμπολλες εκπομπές του) ούρλιαζε χθες στου Πρετεντέρη οτι και καλά τί λέμε για Αμερικές, κέντρα μεταμοσχεύσεων στο εξωτερικό, όπως (κατ' αυτόν) αποδείχθηκε όλα είναι για το πούτσο, ελλαδάρα και πάλι ελλαδάρα.

Δεν ξέρω οι εξελίξεις πώς θα έρθουν, αλλά πάνω στο πρόβλημα υγείας του Χριστόδουλου θα ξαναδούμε το γνωστό τεράστιο τσίρκο των "ειδικών", με τις εύκολες στοχοποιήσεις και τα παιχνίδια εντυπώσεων. Μπροστά σε αυτή τη γελοιότητα, πιστεύω ότι θα είναι καλύτερα για τον Χριστόδουλο να συνεχίσει την θεραπεία του στο εξωτερικό.
Τουλάχιστον εκεί δεν θα έχει τον οικονομέα και τον κάθε παρόμοιο αρχικαραγκιόζαρο.

6 comments:

trying escape the truth said...

Aformes gia tiletheasi psaxnoun kai gia na imnisoun to Elladistan. Antikeimenikotita?Agnosti lexi gia aftous.Des ston san na vlepeis parwdia enimerwtikwn programmatwn gia na min ta pairneis (na tous paroume pia sta sovara xlwmo) Osi gia ton xristodoulo ... kalitera na meinei ekei gia diaforous logous

Not the boy next door said...

Η τηλεόραση είναι υαίνα. Ψάχνει ψοφίμια για να τα ξεσκίσει.

karotomastigio said...

Καλά τα λες, αλλά δεν φτάνει να τα ρίχνουμε μόνο στους παππάδες και τους δημοσιογράφους. Φταίμε και εμείς. Έχω γράψει πιο αναλυτικά την άποψη μου εδώ.

birbrilo said...

Ο κανιβαλισμός της τηλεόρασης δεν έχει όρια. Αντί να σεβαστούν τον ασθεή, βιάζονται να τον θάψουν, μη σου πω ότι του 'χουν κάνει και το μνημόσυνο. Όποιος κι αν είναι ο Χριστόδουλος, ό,τι κι αν πρεσβεύει, αυτό που χρειάζεται τώρα είναι σιωπή και κουράγιο για τον δύσκολο και πραγματικά επίπονο αγώνα που δίνει.
Δεν είμαι της θρησκείας, αλλά λίγος σεβασμός δεν βλάπτει. Θα μπορούσε να συμβεί στον οποιονδήποτε. Καλά τα λες φίλε μου.

dimosthenis k said...

Ειδικά όταν το παίζουν όλοι γιατροί μου την σπάει ένα παραπάνω...

Freelancer said...

Λίγες μέρες πριν την εισαγωγή του Αρχιεπισκόπου για επέμβαση είχα μια συζήτηση με ένα φίλο όπου τον ρώτησα αν άκουσε τίποτα αυτός για διαδοχή του Αρχιεπισκόπου και τέτοια. Εγώ δεν είχα ακούσει και μου έκανε τρομερή εντύπωση. Χθες δικαιώθηκα. Άρχισαν τα όργανα. Το σινάφι της παπαδοδημοσιογραφίας άρχισε να του σκάβει τον λάκκο και φανερά πλέον. Αίσχος. Ξεφτίλα. Σιχαμένοι άνθρωποι.