Monday, February 13, 2006

ΠΡΟΣΟΧΗ στα λαμόγια του e-shop και της ΑΤΙ

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ. Μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω την αντιμετώπιση μου από το e-shop. Παράγγειλα μία ΑΤΙ, μου ήρθε χαλασμένη, την επέστραψα και μετά ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ. Και γραμμή να πετύχαινα, μου λέγαν ότι θα με πάρουν σε 5'... κι εγώ έμενα περιμένοντας! Να σημειώσω ότι είχα ήδη πληρώσει 170 ευρώ αντικαταβολή όταν την πρωτοπήρα (χαλασμένη).
Ένας μήνας+ πέρασε, έβαλα τον πατέρα μου να τηλεφωνήσει προειδοποιώντας ότι θα του επισκεφτεί με δικηγόρους και οι απίστευτοι κλέφτες σκαρφίστηκαν ΑΛΛΗ ιστορία να μου φάνε τα λεφτά μου. Είπαν στον πατέρα μου ότι θα μου τηλεφωνήσουν, πράγμα που (μες την πρωτοτυπία) έκαναν, για να μου πουν ότι δεν έχουν διαθέσιμο το μοντέλο που πήρα και θα μου δώσουν ένα ΚΑΛΥΤΕΡΟ με την διαφορά δώρο!
Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ και η ΑΛΗΤΕΙΑ τους ήταν τέτοια, ώστε με πέρασαν για ΤΟΣΟ άσχετο, ωστε να μην κοιτάξω στο site τους ότι η κάρτα που θα μου έδιναν ήταν ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ 30 ευρώ από αυτήν που θα έπερνα. Πέρα από το ΓΛΟΙΩΔΕΣ ψέμα τους, και για να μην μπω πάλι σε διαδικασίες αλλαγής παραγγελίας, τους είπα να πραγματοποιηθεί η αποστολή αλλά να έχω πιστωτικό 30 ευρώ (όπως με διαβεβαίωσε το υποκατάστημα Χανίων τους).
Η απάντηση τους: ΟΧΙ, η κάρτα που θα μου έστελναν αν και φθηνότερη, είναι ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ επομένως ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.
ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ+ΑΛΗΤΕΣ+ΛΑΜΟΓΙΑ!!!! Είναι προφανές φυσικά ότι η κάρτα δεν ήταν καλύτερη από αυτήν που είχα παραγγείλει στην αρχή και το θέμα ακόμη εκρεμεί.

ΜΠΟΫΚΟΤΑΡΕΤΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟΣΤΙΕΡΕΣ ΣΕ ΚΑΤΙΝΟΥΛΕΣ. Posted by Picasa

8 comments:

rockordie said...

Και αφού είναι καλύτερη γιατί την πουλάνε πιό φτηνά; Ψυχικό κάνουνε;
Γαμησέ τους όπως μπορείς τους παλιομαλάκες.
Ποιό είναι το mail τους;
Κάνε εγγραφή σε όλα τα κωλο-site, να τους έρχονται 5 εκατομμύρια junk mail την μέρα.

Stormrider said...

"Και αφού είναι καλύτερη γιατί την πουλάνε πιό φτηνά; Ψυχικό κάνουνε;"

μας δουλεύουνε ρε τα μουνόπανα ομαδικώς. ήδη ψάχνω τρόπους να τους καταγγείλω από επίσημο έντυπο πληροφορικής. δύσκολο, γιατί τα περισσότερα "διαπλέκονται με το e-shop" όπως μου εξομολογήθηκε ΠΡΩΤΗ φίρμα του ελληνικού τύπου πληροφορικής

Ανδρέας said...

Θα σου έλεγα να κάνεις καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή και να τους προειδοποιήσεις πως θα κινηθείς δικαστικά.

Το πρόβλημα είναι πως η γραμματεία καταλωτή δέχεται άπειρες καταγγελίες και είναι απίθανο να πιάσεις γραμμή (ο αριθμός τους είναι 1520). Δε γνωρίζω επίσης αν είναι αποτελεσματικοί γιατί δεν τους έχω δοκιμάσει ως τώρα.

Βασικά θα έπρεπε να μη δεχτείς νέα κάρτα άλλα να απαιτήσεις πίσω τα λεφτά σου και ΜΕΤΑ να κάνεις νέα παραγγελία, κατά προτίμηση από αλλού. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως δε σε εξαπάτησαν. Φυσικά και έχεις δίκιο.

Απ' όσο ξέρω μπορείς να το κάνεις και τώρα αυτό. Να επιστρέψεις το προϊον και να πάρεις πίσω όλο το ποσό. Ρώτα αυτό στη γραμματεία καταναλωτή ή τηλεφώνησε σε έναν από τους πολλού οργανισμούς προστασίας καταναλωτών για να σε κατατοπίσουν.

Στο μποϋκοτάζ πάντως σε υποστηρίζω. Θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε αν και άλλοι είχαν κακές εμπειρίες με το e-shop. Έψαξες καθόλου με Google;

Stormrider said...

κάνω "προφορική" έρευνα σε συμφοιτητές μου, θα ψάξω κι από google. το θέμα δεν το αφήνω έτσι σε καμμία περίπτωση αλλά και την γραμματεία προστασίας καταναλωτή δεν την εμπιστεύομαι απο άποψη εξυπηρέτησης.

uncle_jack said...

Μήπως πήρες στο Πλαίσιο??? Αυτοί τα κάνουν κάτι τέτοια. Πήγα με ενα φιλο μου να αλλάξει μια καρτα σε μηχανημα 10 ημερών και ο τεχνικός εβαλε την χαλασμενη στο κουτι της καινουριας και την ξαναβαλε για πουλημα στο ράφη!!!

Μπορώ να εκφράσω μόνο προσωπική γνώνμη stormrider, οτι πήρα απο το ενλόγω σοπ, μου βγήκε 100%

Stormrider said...

το θέμα με αυτούς είναι να μην σου κάτσει στραβή και χαλάσει. μετά... άστα!

Panos said...

έχω σχεδόν το ίδιο πρόβλημα με ένα wireless dektop (keyboard και mouse) που αγόρασα κι εγώ... Εδώ και 1,5 μήνα τραβιέμαι και δεν έχει γίνει ακόμη τίποτε... Κ Α Θ Ι Κ Ι Α με όλη την έννοια της λέξης!!!

Mantz said...

uncle jack:
Βαλτός είσαι και πας να θολώσεις τα νερά; Πως ο τεχνικός του Πλαισίου "σου άλλαξε την κάρτα και έβαλε την παλιά στο ράφι να την πουλήσει" από τη στιγμή που τα σημεία Σέρβις του Πλαισίου δεν είναι ίδια με τα σημεία πώλησης;
Δεν έχω εμπειρία από e-shop. Από το Πλαίσιο αν μου αρέσει ένα πράγμα είναι ότι τηρούν την εγγύηση των προϊόντων απόλυτα (μου έχει τύχη πρόβλημα 2 φορές και διορθώθηκε αυθημερόν).